Møbler for liten plass

På Facebook dukket det plutselig opp en link til «Space Saving Video» hos Resource Furniture. Jeg ble bare mer og mer fascinert mens jeg kikket på videoen, og egentlig ønsker jeg meg alle møblene de viser. Det som er trist er at butikken er i New York, men man kan jo håpe at noen (Ikea?) adopterer ideene og lager noe tilsvarende – og aller helst noe som passer lommeboka mi. For noen utrolig bra møbler, det her er glitrende jobbet av designerne. Jeg kjenner jeg blir litt forelsket i dem.

4 tanker på “Møbler for liten plass”

  1. Titta: Håper hun kan finne noe tilsvarende her i landet – i så fall må du gjerne tipse oss.🙂

    el Vera: Ikke sant, vel! Ja, lurt å tipse Ikea. Det er vel ikke ulovlig å lage noe tilsvarende? Jeg har forresten sett et sånt italiensk stuebord som kan gjøres om til spisebord… ei venninne har og det er utrolig stilig!

Det er stengt for kommentarer.