Liten melding fra tåkeheimen

Det er stille fra denne kanten, jeg er inne i post-Otta-fasen og sliter litt med formen – men kommer nok sterkere tilbake om litt. Tenkte bare bryte stillheten litt for å melde fra at jeg ikke lenger får til å kommentere hos kjære TittaFrosken, og det er litt leit. Vet ikke hvorfor, for jeg har jo fått det til før. Håper du leser dette, Titta!🙂

Jeg hadde egentlig planer om å kommentere innlegget hos MariasMetode, for å gi mine innspill på spørsmålene hun stiller. Jeg mener jo veldig mye om temaet, men enn så lenge har jeg ikke orket ta fatt på det. Har bare lyst å rope ut til leger og helsepersonell: TRO MEG OG TA MEG PÅ ALVOR!

Men – jeg kan tipse dere som leser og be dere ta turen innom og lese innlegget «67 % av alle ME-pasienter liker ikke barn«. Jeg ser mange har kommentert og kommet med gode innspill, men har du noe å føye til/understreke så skriv gjerne kommentar hos Maria.

4 tanker på “Liten melding fra tåkeheimen”

  1. Det er ikke personlig, Lothiane! Dine kommentarer har alltid vært til glede for meg! Jeg stengte for alle utenom meg selv, fordi jeg, av sammensatte årsaker, i fremtiden vil kjøre kommentarfritt. (Jeg har bestilt: ‘nye innlegg har ikke kommentarer’).Først lukket jeg helt kommentarfeltet, men da forsvant jo hyggelige og interessante kommentarer fra de tidligere innleggene. Jeg forstår nå at dette var et dumt trekk som kanvirke utilsiktet ukoselig. Så jeg skal endre på innstillingene, slik at eldre innlegg fortsatt kan kommenteres! Kommentartrafikken hos meg har jo aldri vært stor, så jeg vil nok ikke måtte håndtere overvettes mange ytringer der!

    Lykke til med videre restituering etter Otta-suksessen!

  2. Ååh, det forklarer saken, Titta!🙂 Jeg tok det ikke personlig, trodde bare jeg gjorde noe feil eller noe sånt, eller at noe hadde gått gærnt på sida di. Godt å høre det hadde en naturlig forklaring. Klem til deg!

Det er stengt for kommentarer.