Jeg vil bo i de gode minnene mine

Jeg er hjemme igjen! Det er derimot ikke hjernen min, så jeg skal ikke komme med noen lengre utlegning. Vil bare si at jeg er ytterst takknemlig for at jeg har en kropp som tillater meg noen dagers moro innimellom. Håper den synes jeg fortjener flere slike opplevelser, for det gir plutselig litt mer mening i tilværelsen.

Og så skulle jeg ønske jeg kunne dele alt det morsomme jeg har opplevd i helga med dere, men det er veldig vanskelig å formidle det som er ustyrtelig morsomt der og da til noen som ikke var der selv. Det irriterer meg egentlig litt.😉 Hele band-gjengen min er noen skikkelig flotte og morsomme mennesker, og spesielt to der gjorde denne helga til noe av det morsomste jeg har vært med på noensinne. Jeg har ledd så magemusklene er støle!😀 Tenk om jeg kunne gitt dere samme opplevelsen på blå resept, jeg er sikker på det ville gjort verden til et bedre sted.

Dessuten har jeg verdens beste band-far, som passet på meg når jeg trengte det og som alltid har en vittig kommentar, eventuelt en trøstende en når jeg trenger det. ♥

5 tanker på “Jeg vil bo i de gode minnene mine”

  1. Du er jo rene globetrotter’n i mine øyne. Fra Skottland til Otta på null tid ; ) Er så glad på dine vegne at du klarer å farte litt rundt. Regner med at du har hatt og har perioder med stille inneliv. Det er så tungt og nedstemmende så man trenger noen lyspunkter for å holde ut i ME marerittet. Og du gleder meg masse hver gang du raporterer fra den store og lille (Otta) verden. Kjempeflink til å skrive er du også:)

  2. Aneth: Ja, august har vært ekstrem i år! Det er jo typisk at når det først skal skje noe så skal alt skje omtrent samtidig. Har heldigvis hatt noe tid imellom å komme meg på, men skulle gjerne hatt det litt bedre fordelt utover sommeren.

    Men – jeg har klart det og er fantastisk glad for det!🙂

    Det er veldig, veldig hyggelig med tilbakemeldingene dine, Aneth. Jeg vet at jeg er veldig heldig som klarer såpass mye, og selv om jeg også har mine nede-stunder der det ikke skjer stort – så har jeg jo ikke det hele tida.

    Nå framover skal jeg i hvert fall ta det veldig pent.🙂

    Trips: Takk kjære!😀

  3. Det er veldig godt å høre at du har vært ute og samlet gode minner og ledd og vært sammen med de fine folkene!!😀
    Det er da også litt å tære på i løpet av høsten…

    Men jeg kjenner som deg, jeg skulle gjerne bodd i de gode minnene!!

Det er stengt for kommentarer.