Pannekaker og lykke

Snille Lothiane-pappaen tok med seg Trips og meg på en liten utflukt i dag. Vi dro til Bærums verk og spiste pannekaker, akkurat som jeg har skrevet om her før i «Treskaller og pannekaker». Jeg ble veldig fornøyd da de tilbød glutenfrie pannekaker, selv om det neppe var særlig lavkarbo likevel. (Jeg har bare begynt å lure på om jeg faktisk ikke tåler gluten, så da er det greit å holde seg unna.)

Pannekakehuset er koselig, men det virket som de hadde litt manko på ansatte den dagen ettersom de hadde sperret av deler av området (inne og ute). Uansett, vi fikk servering og ble stappmette og fornøyde.

Etterpå gikk vi litt og kikket. Bærums verk byr på et rikt utvalg når det gjelder ulike håndverks- og kunstretninger.

Snodig sak

Pappan min spanderte til og med en liten ting jeg har hatt lyst på lenge, men ikke fått tak i. Denne heter «Happiness» og skal minne meg på å synge, le, danse og skape! ♥

Lykke

Nå forsvinner jeg fra nett noen dager, så jeg ønsker alle som titter innom gode dager! ♥

6 tanker på “Pannekaker og lykke”

  1. Det var da en særdeles sart og yndig liten skulptur, vet du hvem som har laget den?

    Forresten – har et spørsmål: En gammel ørn av meg lurer på hvordan hun kan følge bloggen min . Jeg er svar skyldig. Vet du hvordan man i slike tilfeller geberder seg?

  2. Dr. Borg: Det står at det er Susan Lordi som har designet, men dette er masseprodusert altså. Web: http://willowtree.info/ Noen av dem blir litt for nusselige for min del, men de som treffer… de vil jeg gjerne ha.🙂

    Den gamle ørnen som vil følge… hmm, det finnes flere måter å følge blogger på, enten i noe de kaller rss (feed), eller du kan legge ut en epost-følgeboks på forsiden som jeg har. Det er et alternativ jeg fant et eller annet sted inne i kontrollpanelet, kanskje under widgests eller ekstra, eller noe sånt? Let og du skal finne!🙂 Rss-feed er gjerne noe man bruker dersom man følger flere blogger. Det finnes flere gratismuligheter, f.eks. har Google en… og mange andre også, uten at jeg kommer på noen nå.

    Anja: Herlig er bra beskrivelse!😀

  3. For noen herlige bilder!

    Dr Borg: Kan også bruke bloggkoll.com.. Der kan man enkelt å greit følge alle blogger man liker, og man kan velge å få epost hver gang det er ett nytt blogginnlegg🙂

Det er stengt for kommentarer.