Sommerstengt?

Neida, ikke helt. Jeg er særdeles lite på nett, men det er jammen hyggelig å titte innom WordPress-siden min i ny og ne.

Nå er det kun kort tid igjen til jeg skal lufte meg litt. Det er veldig etterlengtet og skal bli så godt! Livet mitt har vært i en bølgedal en god stund nå. Jeg trodde jeg taklet å være syk, trodde jeg hadde vennet meg til det og slått meg til ro med at ting er som de er. Men nei, det har jeg visst ikke. Jeg synes det er skikkelig kjipt å leve som jeg gjør, selv om det heldigvis er lysglimt også. Det føles bare så meningsløst det hele. Er det sånn at det skal være bestandig, liksom?

Jeg har ikke store håpet igjen om bedring heller. Det ble bare borte på veien. Kanskje jeg finner det igjen, kanskje ikke.

Uansett, jeg er drittlei sykdom og har egentlig ikke lyst å prate om det mer heller. Nå skal jeg ta ferie fra alt sammen (så godt det lar seg gjøre). Midt i ferien skal jeg muligens ha et ørlite avbrekk der jeg skal være forskningskanin. Kanskje. Jeg tør ikke helt tro det ennå, men det vil vise seg.

Jeg håper å komme tilbake med masse gode minner og et humør som er på topp. Forhåpentligvis også med kameraet fylt med mange, nye bilder.

En riktig god sommer til deg som er innom! ♥

7 tanker på “Sommerstengt?”

  1. Riktig God Sommer Lothi! Håper du får ladet kropp, batterier og sjel og at du tar vare på deg selv hele veien!:) Sommerklem

Det er stengt for kommentarer.