Kort-kort-blogging 2

Jeg får innimellom hyggelige epost fra Dr. Fedon Lindberg, som gjerne vil fortelle meg om de nye produktene sine. I dag fikk jeg melding om noen nye, proteinrike, lavkarboprodukter. Mon det. Jeg kikket på innholdsfortegnelsen og fikk ikke inntrykk av at det var spesielt lavt på karbohydrater, spesielt ikke de to sjokoladebarene.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Så nei takk, jeg lar meg ikke lure av disse produktene lenger.

2 tanker på “Kort-kort-blogging 2”

  1. Ja, slankesjokolade er jo en riktig god ide!

    Jeg hadde selvsagt ikke sett slike produkter før jeg kom til USA, og da måtte jeg virkelig lure på hva som var i hodene til folk som kjøpte slikt. Ekte slikkerier smaker jo bedre og har ofte mindre fett og sukker.
    Men de greiene selger fremdeles som hakka møkk, som sikkert er enda sunnere…

Det er stengt for kommentarer.