Kort-kort-blogging 1

Organic greens‘ fra Pure Planet er muligens veldig sunt, men det smaker noe så innmari høgg!

12 tanker på “Kort-kort-blogging 1”

  1. Haha, ja det er det nok helt sikkert! 😉
    (Jeg fortsetter å tvinge det i meg hver dag, så det vil jo vise seg om det gjør noen forskjell.)

  2. Myyyye, mye verre enn kjetting! Ubeskrivelig vondt, egentlig, har dessverre ikke noe å sammenligne med. Det føles i hvert fall naturstridig å skulle svelge det ned, men jeg greier ikke finne ut hvorfor.

  3. Dr. Borg fraråder innvortes bruk av preparater med naturstridig smak og/eller konsistens. Dersom pasienten anser det å være av høyeste prioritet å konsumere omtalte fludium foreslås en korporal absorbsjon* (smertefri behandling)

    *Smøres på kroppen der huden er tynn, forslagsvis underarmer, mage, innside lår. Innen 2 timer har hudcellene absorbert væsken.

    Ta-da!

  4. Jeg har endelig funnet noe å sammenligne det med; Akvarievann! (Nå kan du lure på hvordan jeg vet det…)

    Smøres på huden..? Hmm, men det må da ta fryktelig lang tid å absorbere så mye væske. Dosen er nesten 2 dl om dagen.

  5. Haha, etter Bergensturen for et par år siden, ville det vært en innmari dårlig idé. Aldri mer whisky! Men kanskje pepsimax? 😉

  6. Pepsimax bar on the rocks høres nam ut!

    Jeg har faktisk nesten vennet meg til akvarievannet, det helles ned fort som fy og så er jeg ferdig med det. Ikke verst at det går an. 🙂

Det er stengt for kommentarer.