Musikalske småttiser

Når man er circa tre år kan det vel ikke forventes at man har lært så mye sangtekster, men jaggu har han grepene inne, denne lille tassen. Ukulele er kult!

Her er en annen liten småttis som ikke har slutta med bleier ennå, men rytmesansen har han fått i stort monn!

Og så over til noe helt, helt annet – men jeg greier ikke dy meg, undisfrelst som jeg er. Noen som skjønner hva denne lille fuggær’n sier, sånn rent bortsett fra at han har en lei hoste?🙂

9 tanker på “Musikalske småttiser”

  1. Jeg klikket meg litt forskrekket inn her, siden jeg i farten leste tittelen slik: «Musikalske småtisser» – men ble jo beroliget, og underholdt!

    Spesielt ukulele-spilleren. For et register i mimikken!

  2. … nei, jeg er søren ikke sikker!🙂 Men jeg tror han flørter heftig med seg selv! Veldig sjarmør med speilbildet sitt, i hvertfall … artigkar! hihihi

  3. Titta: Hahahaha, en musikalsk småtiss, det hadde vært morsomt.😉
    Ukulele er innmari artig instrument, og denne guttungen imponerte virkelig.😀

    Embla:😀 Undulater er ikke smartere enn at de tror de ser en annen fugl i speilet, tror jeg… men «billig moro» – og ganske underholdende for dem som ser på.😉

  4. Hihi så nydelig! Fikk frem ett skikkelig smil på meg nå! Gleder meg til å få baby engang og introdusere instrumenter! Skal ha en slik dansende småttiss🙂

  5. Pratsom fuggel, gitt🙂

    Jeg «forsto» bare litt av det den sier:
    «Mein Liebling, Du, bist Du kein Vogel» (Min elskling, er du ingen fugl)
    «Meine Mami hat Schmerzen» ((Mammaen min har smerter)
    ..
    «Grüss Gott» (God dag)
    «Schatz» (Skatt)

    + endel mer

    Tar forbehold om at jeg har hørt heeelt feil….

  6. Dr. Borg: Fan-sørenmeg-tastisk er supert, det må innføres andre steder i byen (landet) også!😀 Kos å «se» deg, forresten! ♥

    Sissel: Hehehe, det blir nok koselig når den dagen kommer!😉

    Vivi: Åh, takk for oversettelse! Det er så lenge siden jeg hadde tysk på skolen at jeg ikke greide å oppfatte noe av det denne fuggelen sa. Den hadde jaggu litt ordforråd også, denne saken. Det er noe annet enn mine to, de kan ingen ord, men jaggu kan de kvitre.🙂

Det er stengt for kommentarer.