Første reaksjon

Nytt OS er lastet inn på iPod og jeg har begynt å sjekke endringene jeg skrev om i går.

Mappefunksjonen er super. Så vidt jeg kan se er det plass til maks 9 app’er i hver mappe, men det er greit nok. Blir egentlig mer oversiktlig på den måten.

Låse iPod i portrett- eller landskapsformat:  Finner ikke funksjonen. Har prøvd meg på Facebook, nettleser, epost… men får ingen låsemulighet. Skjermbildet snur seg uansett. Jeg har lett gjennom innstillingene, men finner ikke noe om dette. Noen som vet hvordan dette gjøres?

Ellers ser jeg at eposten nå kommer i tråder, og det er flott!

Stort mer har jeg ikke merket, annet enn at iPoden nå går treeeeeegt. Sukk. Det håper jeg de fikser opp i fortest mulig!

4 tanker på “Første reaksjon”

  1. 12 applikasjoner i hver mappe.
    Låse iPoden. Trykk to ganger på knappen. Skyv så til venstre. Alt ordner seg.

    Den går raskt med en gang du starter den igjen.

  2. Geir: Niks, ikke på iPod… kun 9 applikasjoner i hver mappe, men det er greit. Låse iPoden går ikke, for jeg har ikke den funksjonen med to trykk på knappen, det er kun iPhone som har fått dette. Teite Apple. De vil sikkert presse alle iPod-duster til å kjøpe iPhone, men det gidder jeg ikke.😉

    Takk for tips om restart, har gjort det og den fungerer mer normalt nå, tror jeg.🙂

  3. Min første reaksjon til det nye operativsystemet var at noen i Cupertino må ha røyket for mange sokker eller noe. Da oppdateringen endelig var ferdig, måtte jeg taste inn passordet for jobb-eposten på nytt. Dette skjer etter hver oppdatering, men denne gangen gav de meg bare nummer-tastaturet for å gjøre det med! Kliss umulig, ettersom dette er et ordentlig passord med mange bokstaver, nummer og tegn. iFonen lot til å tro at det dreide seg om et PIN-kode.
    Jeg fant heldigvis en omvei, men hvem har vel PIN-kode istedet for passord på eposten?

    Ellers er det ikke store forandringer, og det er vel egentlig bra.

Det er stengt for kommentarer.