Jeg savner dere!

Kjære alle dere som jeg pleier skravle med via bloggen: Jeg savner dere, men har hatt null å si. Nå bryter jeg bloggtausheten for å si at jeg tenker på dere. ♥

Her bærer det mot bryllup, som jeg er så heldig at jeg får lov å overvære. Kjole og sko er innkjøpt, hurra for Gabor-sko! Neglelakk er og blir et problem, men heldigvis er det ikke jeg som skal gifte meg, så det spiller vel igrunn liten rolle hva jeg gjør med neglene. Får liksom ikke til, jeg tror jeg mangler jentegenet.

Jeg er sliten for tida. Hviler mye, men det skjer en del også så kreftene fyker ut igjen like fort som de bygges opp. Dessuten driver jeg på med planlagte endringer i livet, noe som slett ikke er enkelt. Motivasjon… kom til meg.

Ellers nærmer det seg sommerferie, kun timer igjen! Hurra for det! Hurra, for å kunne sove lenger om morgenen og slippe å hjelpe Tenåringen med prøveøving og andre forberedelser. Han har forresten vært strålende flink og kom nettopp hjem med flere gode karakterer. Jeg er så imponert over hvordan han har stått på i hele år. Så flink var neiggu ikke jeg, men jeg skle nå gjennom likevel.🙂

Håper dere fininger har det bra!

Og.. hvis noen av dere har erfaring med scanner som kan både ta vanlige negativer, samt lysbilder, så er jeg veldig interessert i tips og råd. Jeg har sett på denne, og lurer på om noen vet om den er verdt pengene sine? Jeg har en haug med gamle bilder jeg vil scanne inn, for nå er det under et år til podens konfirmasjon!

21 tanker på “Jeg savner dere!”

  1. JA! Det skal bli godt med sommerferie nå! Etter x-antall sommeravslutninger og årsprøver skal det bli så deilig med dager uten tidlig morgener med matpakkesmøring, kjøring hit og dit til div fritidsaktiviteter, timevis med leksehjelping osv. osv. Nå vil vi ha sol, sommer og late dager :-)!!
    Masse lykke til med bryllup forresten! Hvis du ikke klarer å bestemme deg for farge på neglelakk, kjør sånn fransk manikyrpakke som du får kjøpt på alle parfymerier. Dropp den hvite stripen som skal ligge ytterst (den er nesten umulig å få pen..) og bruk bare under/overlakken. Naturlig, fresht og passer til alt🙂
    Sommerklem fra meg

  2. Jeg slengte på en hilsen til deg i dagens posting, med en virtuell oppmuntringsklem. Jeg vil gjerne formidle den direkte, også!

    Du er flott og tapper!

  3. Der var du ja. Nå kan vi puste ut.
    Scanner? Vi har denne og jeg er veldig godt fornøyd med den både til vanlig scanning og dias/negativer: Canoscan 9000F. Meget bra kvalitet og fleksibel og rask.

  4. Hei Søta,

    Savnet deg også ja!❤ Men vet nå at du er her så da går det bra!😉
    Det neglelakkgenet tror jeg missa meg også, veeel -ikke helt da- for jeg har lyst å ha fine negler. Jeg bare får det ikke til. Kan ikke file heller…plages som en gal!😛

  5. Rutt: Jaaa, det kan jeg gjøre. Jeg får nemlig ikke til den hvite stripa, men over- og underlakk, det skal jeg få til.🙂 Takk for tips! Herlig med sommerferie, i kveld skal vi ut og feire det flotte karakterkortet Tenåringen kom hjem med. Flinke barnet!🙂

    Titta: Tusen, tusen takk, søte du! Koselig med oppmuntringshilsen på den måten, det var omtenksomt av deg.🙂 *Stor klem*

    Geir: Takk for tips! Det kan hende jeg mailer deg med noen spørsmål.🙂

    Bell4trix: Hehe, ja nå går alt bra.🙂 Jeg har også lyst å ha fine negler, men jeg får det ikke helt til. Skal følge rådet til Rutt, for det tror jeg at jeg skal få til.😉 Ellers har jeg fotpleiet føttene mine i noen dager nå, så de begynner å bli presentable. Skal jo ha på sandallignende sko.😀

  6. Så hyggelig at det kom litt nytt på bloggen din. Titter innom rett som det er, men har ikke krefter til å kommentere så ofte. Setter så stor pris på å lese smått og stort du skriver om. Betyr så mye når det sosiale livet er svært begrenset av me’n. Så flott at du skal i bryllup og får luftet både finkjolen og tærne🙂

    1. Aneth: Takk for at du titter innom, godt å høre du setter pris på det jeg skriver – selv når det ikke er så mye.🙂
      Ja, nå har jeg vært i bryllup og det var en nydelig opplevelse! Hviler stadig ut etterpå, men var jo absolutt verdt å få med seg.🙂

  7. Glad! Har savnet liv både her og der, men kan nå puste helt ut🙂 Kos deg i bryllup, og jeg er sikker på at neglene dine blir kjempefine. Klem

    1. Kjære Scarlett, ja pust ordentlig ut.😀 Jeg er her, jeg vettu, selv når det er stille på nett. Neglene ble slett ikke spesielt fine, snufs snufs, men det er vel ikke akkurat det som synes best uansett.🙂 Klem tilbake!

  8. Hei på deg!!😀
    Kos deg på bryllup, og håper ting nå roer seg framover, så noen av de opphvilte kreftene kan lagres til en større «klump»🙂
    Uansett hva de store endringene går ut på, ønsker jeg deg lykke til og at den førstnevnte «klumpen» kan omdannes til motivasjon!!!😀 Altså formel; H5+R10=M10 L15😉

    1. Kjære Løven min! ♥ Takk for gode ord. Jeg jobber stadig med motivasjonen, det går forhåpentligvis fremover. Noen skritt fram og noen tilbake, er det ikke sånn det pleier være? Jeg får tenke ‘Skeisarrenn’ og ta det i eget tempo. Jaaa!😀

      Bryllupet var flott å være med på, men det tok også mye krefter. Heldigvis brukte jeg dem på gode folk og opplevelser, det hjelper jo litt i ettertid. Nå må jeg virkelig få hvilt meg opp til mer energi, så jeg orker ferier.🙂 *klemme godt på kusina mi*

  9. Fint å «høre» fra deg!
    Høres fint ut med bryllup. Jeg er imponert over innsatsen med føttene og neglelakkplaner. Jeg har vel heller ikke det genet, men skulle gjerne hatt. Må innrømme at jeg har bestilt fra nettet og venter spent på to i fra look fantastic – selv om det hjelper lite med neglelakk i skapet….

    Her er det også litt dårlige tider, jeg syns det ser ut som mange har det slik- det får meg til å tro at det har med den kalde forsommeren å gjøre. Jeg orker litt mindre i år enn i fjor på samme tid, men var best for to år siden. Innimellom det jeg har deltatt på den siste tiden, har det vært mange dager med beina høyt og INGEn aktivitet.. Jeg sitter og gjør ingenting faktisk.

    Lykke til med feiring og alt det andre ! Stor, medfølende og varm klem til deg fra meg!

    1. Tingelingeling: Hehe, søte navnet ditt.🙂
      Takk for gode ord og klem! Du får selvsagt en klem tilbake.😀
      Føttene mine er i hvert fall bedre enn de har vært på mange år. Det var en lettelse å endelig lære hva jeg skulle gjøre med dem. Jeg mangler nok gen for både det ene og det andre av sånne jentegreier, men jeg lærer jo stadig noe nytt av folk som er «bedre stilt» enn meg.😉

      Ikke godt å si hva som gjør at så mange er i dårlig form nå, men jeg har også tenkt på det at vinteren var kald, mørk og lang – og vi har ikke hatt noe særlig varme ennå. Håper i hvert fall på økt formkurve for oss alle sammen snart!

  10. Syns du burde hatt en liten «how to» jeg… Jeg har vokst opp med bare gutter og der var det lite skjønnhetstips å hente…

    Takker for klemmen så klart!!

    Ellers å har jeg scannet femti år med bilder… Det tok jammen meg masse tid. Burde jo begynt før, men rommet der scanner/skriver står var så kaldt. Først siste uka før jeg skulle ha dem «oppdaget» vi muligheten for å ta den inn i stua.. Følte meg Inte… lligent da…
    Men det var kjempemorsomt og det var en opplevelse å se briller og klær gjennom femti år!!
    Jeg sender enda en klæmm jeg..

  11. Hehe, how to fix feet?🙂 Jah, jeg burde absolutt sette i gang med litt blogging igjen, har vært urtreig i det siste. Skal bare… komme meg litt til hektene.🙂

    Så BRA med alle bildene du har fått scannet inn! Det er jo en kjempejobb du har gjort, wow… jeg har «bare» 25 år med bilder, eller noe sånt, og ser på det som en uendelig jobb, men det lover jo godt. Må bare skaffe meg bedre scanneutstyr.🙂

    *klem*

  12. Savner deg jeg🙂 Håper ting går bra og at formen er på stigende kurs snart!

    H&M har veldig fine fransk manikyr negler du kjøper og limer på. Utrolig enkelt, på mine fingre holder de opp mot to uker og man får nette pene hender🙂

  13. Takk Sissel!
    Fint tips om H&M-negler. Kanskje jeg skulle prøve det en gang.🙂 Ellers fulgte jeg Rutts råd og brukte fransk manikyr minus hvit kant og det funker fint.🙂

  14. «Kjære Løven min ♥» ÅÅÅÅÅÅ, jeg blir sååååååååå glad når jeg ser denne setningen!!!!!!!!!!!!! *klemme veldig godt rundt kusine og takker for nyyyydelige ord og trøstende ord på mail*

  15. Gode Løven, så fint å høre! Og takk for oppdatering på epost som jeg ikke har fått svart på. Begrenset med pc-tid i dag, jeg kommer sterkere tilbake – og tenker mye på deg. *klemme masse* ♥

Det er stengt for kommentarer.