Gratulerer!

Takket være snill askesky har Tenåringen og jeg kommet oss til Stavanger, der vi feirer nasjonaldagen med familie.

Vi har allerede vært og sett barnetoget og vinket til Lillesos, som gikk sammen med en gjeng førsteklassinger.

Jeg føler meg hjemme her i dag, når halve byen går rundt i samme bunad som meg.

Nå skal vi spise stor lunsj sammen med min kjære farmor. Senere skal vi avgårde til en park der feiringen fortsetter. Snart er jeg igrunn klar for senga.😉

En fin dag ønskes alle!

(Så får vi se om vi kommer oss hjem i morgen, for nå truer askeskyen med å stanse all flytrafikk på Vestlandet.)

5 tanker på “Gratulerer!”

  1. Fortsatt god 17. mai-feiring. Jeg har fått mitt: barnetoget i godt vær og godt lag.

    Skyene som driver nordover fra Varhaug ser ut til å inneholde regn, ikke aske. Kanskje de skyller lufta i Sola/Stavanger-området ren for askepartikler i tide til hjemoverflyet deres!

  2. Koselig med bunad, tog og familiekos. Håper resten av kvelden ble/blir like bra og at du kommer deg hjemover i morgen🙂 Askeskyer er noe pes altså, og håper virkelig de forsvinner for godt snart!!🙂

  3. Litt sent ønske om en god 17. mai!!😀
    Håper lunsjen hos farmor ble vellykka, og at resten av dagen ikke tok knekken på deg. Vi har et ganske tettpakka program hver 17. mai, og klarte gjennomføre nesten hele «rekka» i år, men sitter her nå som et slakt…. men det gjelder også de stakkars barna mine som jeg akkurat sendte avgårde på skolen. Uff, som jeg føler med dem!

    Håper du kommer deg hjem med flyet i dag! Ellers er jo natt-toget fra Stavanger noe som sitter som et godt barndomsminne😀

    *klem*

  4. Titta: Det gikk heldigvis bra, askeskyen forsvant og vi kom oss hjem med flyet.🙂 Godt å høre du har kost deg, du også!

    Sissel: Takk, det var en fin dag og kveld! Håper du koste deg du også.🙂 Askeskyer legger en ekstra demper på gleden ved å reise, kjenner jeg. Liker ikke usikkerhet, og stress er det da virkelig nok av som det er.🙂

    Anja: Tusen takk, og en varm hilsen tilbake!🙂

    Løven: Aldri for sent.. hehe.🙂 Farmor kom til oss, og joda – lunsjen ble veldig koselig.😀 Så fint dere har klart programmet deres i år og, men fy som man må betale. Håper det går fort over, kjære deg. *klem*
    Hehe, jeg kan godt stå over nattoget, det var morsommere da jeg var barn.😀

Det er stengt for kommentarer.