Kjapp oppdatering fra hektiske dager

  • Legebesøk med påfølgende antibiotikakur (ikke for meg, men for Tenåringen som har betennelse i både ører og hals).
  • Konferansetime
  • Handling, matlaging og oppvask (som igrunn er det livet mitt for det meste består av)
  • Innlevering av syk iPod
  • Overnatting på hotell, og opp i otta, for å vinke farvel til en som skulle reise langt avgårde. *savne*
  • Treff med gamle skolekamerater fra to tiår tilbake. Fantastisk hyggelig!
  • Planlegging og bestilling av ferie med familien. Hurra, jeg skal til Skottland!
  • Søndagstur til operaen sammen med verdens fineste Trips + familien hennes.
'Hun ligger' skimtes i bakgrunnen.
Nydelig dag å besøke operaen på.

Skulpturen 'Hun ligger' av Monica Bonvicini

6 tanker på “Kjapp oppdatering fra hektiske dager”

  1. Deilig med sånne innholdsrike perioder. Håper du kan fortsette i samme tempo uten straff og sykdom 🙂
    Var den skulpturen noe fin eller? Så den filmet på TV, og må si jeg ble litt skeptisk og skuffet…

  2. Også Skottland da;) Litt misunnelig på deg, men bare på en hyggelig måte:) Det er mange tunge dager og tanker om fremtiden med M.E, så alle fine opplevelser samles i lykkeskrinet for senere bruk. Også er det så koselig at du deler med oss som må vente litt m reising her på din supre blogg;)

  3. Du har litt å holde på med om dagene.. Scottland altså, blir nok fantastisk. Husker tidligere innlegg og bilder derfra og gleder meg maks til nye 🙂

  4. Embla: Ja, gleder meg til Skottland. Håper bare formen blir bedre innen da. 🙂

    SerendipityCat: Mer enn nok, får jo ikke gjort alt jeg vil heller, men det der vet du jo alt om. 🙂

    Løven: Straffen er alt i gang og har vært det en stund, så jeg må jo bare roe ned snart… men jeg får hvilt mye innimellom (derfor alt tar sånn tid). Når det gjelder kunstverket utenfor operaen så synes jeg den var ganske fin. Stilig å se på. Er jo uansett interessant med kunst, i og med at folk har så ulike oppfatninger og syn på det. Fint med ting som engasjerer. 🙂

    Aneth: Takk for fin kommentar! Jo, jeg føler meg veldig heldig som stort sett er såpass i form at jeg klarer å være med på en del ting. Betaler jo for det etterpå (og underveis), men så lenge jeg greier å hente meg inn igjen så er det verdt det. Det skal nok blogges fra ferien når den tid kommer. 😀

    Sissel: Hei! Ja, det er ganske hektisk for tida, kunne godt tenkt meg å ha det mer fordelt utover, men sånn er det jo sjelden. 🙂

Det er stengt for kommentarer.