Sekslyst?

Reklame sett på Facebook:

7 tanker på “Sekslyst?”

  1. Hjaneih – nå ble jeg visst litt forvirret og ganske i tvil. Kanskje jeg skulle ta på et magnetarmbånd? Kanskje jeg ble mindre forvirret og i tvil da?

  2. Hmm… kan man bruke sånne lekemagneter som ungene har også mon tro?🙂 Føler meg åpen for alle forslag i dag, magneter og magisk te, healing og skytsengler – bring it on!!

  3. Som fibromyalgiker er man jo nesten nødt til å prøve dette fantastiske hjelpemidlet!!! Litt ekstra lyst på seks (tall. kjeks, boller, skjerf????) kan jo ikke være feil det heller. Sexlysten derimot, lurer på hva som skal til for å forbedre den *ler*
    Godt observert!

  4. Joda, armbånd kan kurere alt og løse alle problemer! Det er jeg helt sikker på for jeg har ikke på et eneste et i dag og det er en helt typisk mandag.

  5. Haha, ulogisk og underlig på samme tid… fint sagt, Røverdatter!🙂
    Jeg har også en magnet liggende et sted.. vi har vel faktisk flere – men de egner seg sikkert ikke. De må lages spesielt for å kurere sykdom, det er jeg ganske sikker på.😉

    Sekslysten min henger nok nøye sammen med magnetisk påvirkning.

Det er stengt for kommentarer.