And the results are…

23 timer og 52 blodtrykksmålinger senere og her er resultatet. Ikke at jeg skjønner så mye av det. Sykepleieren som hjalp meg av med utstyret, regnet med jeg var der for å sjekke om jeg har for høyt blodtrykk, men det er jo det motsatte vi skulle finne ut. Hun mente dette så fint ut, men jeg vet ikke helt, jeg… Ser jo ut som jeg er nær døden om natta..? (83/45 på det laveste.) Nuvel, jeg overlater til legen min å avgjøre veien videre. Nå skal jeg hvile den ømme venstrearmen min og forberede meg på påskefri.

Den forhøyningen ca kl 19.30 i går var da jeg stresset med å finne Tenåringens pass, så han faktisk kan komme seg avgårde på påskeferie i kveld.😉

4 tanker på “And the results are…”

  1. Opp å ned og like langt.. Trur aldri jeg noengang blir å forstå meg på sånne skjemaer! Håper de finner ut av deg!

    Fredagsklem fra meg til deg!

Det er stengt for kommentarer.