St. Patrick’s Day 2010

Deler av St. Patrick’s day-paraden i Oslo lørdag 13. mars ble filmet – og videoen kan du se her. Johnny Logan var æresgjest på denne dagen og gikk foran i paraden. Dessverre orket jeg ikke være med i paraden i år, men jeg fikk med meg et par timer på puben etterpå, før støyen ble for mye og jeg trakk meg tilbake til roligere omgivelser.

Jeg prøver igjen neste måned, da skal bandet delta på et større arrangement, og jeg håper virkelig formen er bedre da!

3 tanker på “St. Patrick’s Day 2010”

  1. XXXXX fingrene for deg!! Håper håper det lar seg gjøre!
    Det er så gjenkjennelig det du skriver. Kjenner meg igjen i den med å bli med helt til det blir for mye lyd, for mye lukt, for mye alt….
    Ønsker deg gode dager! En vårklem fra meg i snøhaugen…

  2. Takk for kryssing!😀
    Jeg sender gode ønsker tilbake og håper snøhaugen snart smelter bort og slipper til krokus og påskeliljer!

Det er stengt for kommentarer.