Før… og etter 2

Når man først er i gang med fornying, kan man vel like gjerne ta den helt ut.

Før...
Etter...
10 tanker på “Før… og etter 2”

  1. Wow! Når skjedde dette? 😀 Så fin du ble, de blå øynene dine virkelig «poppet» fram!! Hmmm, hørtes det positivt ut? Det var i hvertfall ment slik 😀

  2. Hei Løven min! Det skjedde i går. Vips var det gjort og jeg skvetter litt hver gang jeg ser meg i speilet, men jeg liker det så langt. 😀

    Morsomt det med at øynene kommer bedre fram nå. Snodig, kanskje jeg egentlig burde vært født brunette?

  3. Så gøy! Er morsomt med en skikkelig forandring iblandt! Kanskje jeg skal bleke det da? 😉
    Du er nok født med muligheter for begge du, alt kler den smukke vettu! 😀 ♥

  4. Hihi, ja kanskje du blir blondine nå. 😉 Må opprettholde balansen, eller noe sånt. Takk altså, så hyggelig å høre da! *klem*

  5. Selv har jeg jo en ting for brunetter. Syns Lothiane som goth-queen Magica fra Tryll ser riktig så fin ut. Men skal jeg være helt og hudløst ærlig, syns jeg faktisk du så vel så fin ut som Blondie. (Og dette sier en som ellers ikke nødvendigvis går i spinn over alle blondiner. Ja, slike fyrer forekommer faktisk også!)

    Nå som du har prøvd deg som både DUMB BLONDE og BUXOM BRUNETTE, hva med å prøve seg som FOXY REDHEAD neste gang? Som Løven sier: Alt kler den smukke!

  6. Sissel: Takk! 🙂

    Marina: Ja, nå synes tiaraen mye bedre. En god grunn til å være brunette en lang stund. 🙂

    Takk skal du ha, Torgny! 🙂 Det er jo fint å vite at jeg kan være begge deler, så har jeg litt å variere med. Akkurat rødhåret tviler jeg på at det blir til… Det er neppe en farge for meg.

Det er stengt for kommentarer.