Før… og etter

Siste måneders oppussingsprosjekt er nesten over, nå gjenstår kun småplukk som lamper og annet tilbehør. Her har det virkelig blitt nytt!

En liten bildeserie fra hvordan det var, og hvordan det har blitt:

Før...
Også før...
Ny tv-benk
Detalj fra skapdører: Det manglet selvsagt en knott (Ikea, vettu) - men hva gjør vel det når man har fine Finn Hald-knotter å sette på i stedet.
Etter: Her er vår nye stue.

15 tanker om “Før… og etter”

  1. Så fint….lyst og trivelig ble det.
    Skal si det ble forandring her, ja !
    …og så smart en spisegruppe, den har jeg ikke sett før !
    Ha en fin uke !
    Klem fra Elin

  2. Takk Elin! 🙂 Spisegruppen er kjempesmart for sånne som meg med liten plass. 🙂

    Takk Tripsen min! *smask*

    Takk og happy St. Paddy til deg og, Titta! 🙂 Jeg var så vidt med på litt feiring på lørdag som var (paraden feires på nærmeste lørdag her i landet), men orket ikke delta i selve paraden – var bare innom puben et par timer og hilste på kjente. Sukk.

  3. Vakkert, stilig, praktisk og stilrent!!! Å fy søren for noen kule knotter!! Går det ann å spørre hvor mye de koster pr. stykk – sånn ca? Må ha det, bare må ha det!! :D…….. because I`m worth it! 😉

  4. Dr. Borg: Takk! Ser ut som jeg må ta med Løven bort i galleriet en dag, for hun ønsker seg også knotter. 🙂

    Røverdatter: Hehe, tusen takk for det! Håper du får kommet i gang med dine planer, det er ganske morsomt – selv om det er slitsomt. 😀

    Løven: Du kan sjekke galleriet til Dr. Borg: http://www.galleriborg.com/
    Regner med det kan komme knotter på deg og! Kanskje vi skulle tatt en fellestur bort og hils på doktoren og se om hun har noen knotter å selge deg? Jeg har en til, som jeg ikke fikk brukt denne gangen – men det må jeg jo gjøre noe med. 🙂

  5. Alle løver er hjertelig velkomne! Jeg åpner utstilling igjen nå etter påske tenker jeg, har frigjort et stort rom, så det blir minigalleri 🙂 Kongen er nemlig flyttet til Bogstadveien igjen (ref. «Jammen sa jeg smør») og det er derfor frigjort litt plass. Jeg har ryddet et godt område til galleribruk, og det ser skikkelig bra ut. Finn Hald er produktiv som aldri før og lager bedre greier enn noen gang (!) så det skal nok bli en skikkelig fin utstilling på tross av den utpregede kvadratmetermangelen…. Bare gled deg 🙂

  6. Så hyggelig da doktor!! 😀 Gleder meg!
    Den dagen jeg vinner i lotto (noe jeg vet kommer til å skje hvis jeg en gang begynner å tippe 😉 ) skal jeg ha Finn Hald-knotter på alle skapene på kjøkkenet 😀

  7. Ja til Finn Hald-knotter overalt! 🙂 Ser fram til utstilling igjen, altfor lenge siden sist. 😀

    Morsomt, jeg fikk Christine Hald-flis i gave for flere år siden (før jeg ble kjent med Dr. Borg og Finn Halds keramikk).

Det er stengt for kommentarer.