Dagens videoproduksjon

Mens vi venter på nypippen, tester Mayra den nye hybelen.

Sekkepipemusikk er bra! (Dessverre litt høy lyd.)

Og så tasser hun litt på tasstassturet.

7 tanker på “Dagens videoproduksjon”

  1. Ikke så verst nydelig Mayra heller, da. Og vakker vakker vakker musikk. Jeg lengter tilbake til OCPB. Må se å skaffe smøring til pipene mine så jeg kan øve litt her hjemme i det minste. The pipes are calling.

  2. Jeg gjør mitt ytterste for å få kalenderen til å dra mandagen litt ut på kveldstid, et par tre ekstra timer er alt jeg trenger.
    Gjerne på bekostning av formiddag eller tidlig morgen.
    Hvis vi tar bort 06 – 09, så kan vi klistre det på rundt 18 – 21.
    Da rekker jeg både karate og sekkepipe.
    Vet ikke helt hvor jeg skal sende forslaget. Stat/ kommune / konge?

  3. Godt forslag, dr. Borg! Kreativt og nytenkende, du skal ha ekstrapoeng for å komme med et forslag til endring i stedet for å gi opp. Hvem forslaget bør sendes til..? Jeg tror kanskje Gud har høyeste myndighet på dette området. Tar du den videre?🙂

Det er stengt for kommentarer.