Dyreterapi

Lørdagskvelden var jeg på treff med mange hyggelige folk fra et interesseforum for undulateiere, og gjett om det var koselig! Jeg har blitt kjent med flotte damer, vi har spist god mat og skravla gikk lett rundt bordet. Etter en stund gikk det helt rundt i hodet mitt, men jeg fikk trekke meg tilbake til et soverom en stund og hvilte ut litt der. Mens jeg lå der på en sofa og halvsov, hørte jeg plutselig små poter som tasset bortover gulvet, og vips hadde jeg katt malende inntil meg. Gjett om den ville kose! Den tråkket rundt meg og dyttet hodet sitt inntil mitt, tygget litt på håret mitt og ville veldig gjerne bli klappet og klødd. Like etter kom en katt til, som også ville koses med. En hundemamma og valpen hennes, kom også tassende og ville oppi sofaen til meg. Det var jo rene dyreterapien!🙂 Kan anbefales, spesielt med en Zyrtek innabords.

Kosekattene
Valpen ser skyldbetynget ut etter et lite uhel i sengen

I tillegg til disse nydelige firbeinte, fikk jeg hilse på en skjønn papegøye og et trettitalls undulater. Undulatene bodde i et lite hus for seg selv og så ut til å kose seg noe innmari. Jeg gleder meg til å skaffe Mayra en kamerat så hun kan få ekte undulatselskap.

Det er jammen trivelig med sånne internettreff! Men nuh skal hodet mitt få lov å hvile seg en stund, kjenner jeg.😉

Ønsker deg en riktig fin helg!

6 tanker på “Dyreterapi”

  1. Så herlig! Elsker dyr, faktisk alle dyr – med føtter vel å merke🙂 Har lånt en liten pusekatt i helgen, så har fått kost masse masse🙂

  2. Dr. Borg: Jaaa, fine Puma. Håper dere finner fram til en ny firbeint venn når dere er klare for det.

    Sissel: Dyr er veldig koselig og virker beroligende, synes jeg. Problemet mitt er at jeg ikke tåler pelsdyr så godt, men undulaten min har jeg heldigvis ikke merket noe problemer med.🙂 Så koselig med lånekatt, kan tenke meg dere har hatt en fin helg!😀

  3. Hei!
    Jeg kikket innom her og måtte bare si takk for sist:-)
    Det var koselig å møte deg. skulle gjerne ha hatt et bilde av deg også med parykken da;-)
    Koselig med dyrene til Mette. De skjønte sikkert at du trengte litt ekstra kos.
    Lykke til med oppussing og fjortis i huset. Jeg er snart på min fjerde;-)
    Klem fra Kristin.

  4. Hei Kristin! *vinker* Så koselig med besøk, takk for sist🙂
    Jeg ble visst litt sjenert, men neste gang får jeg nok posere med parykk jeg og. Den var ganske tøff!😀

    Fire fjortiser… wow, jeg er imponert! Takk for besøk og klem tilbake🙂

Det er stengt for kommentarer.