Hjelp en medblogger å vinne bryllupsreise!

Følg link til SerendipityCats post om Elisabeth fra En kaffebønnes sammensurium og hjelp til med å stemme henne og ektemannen fram til å vinne en tur.

via Hjelp en medblogger å vinne bryllupsreise!.

(Trykk på Love it til høyre for hjertet under teksten.) Heia Elisabeth og Frode! 🙂

11 kommentarer om “Hjelp en medblogger å vinne bryllupsreise!”

  1. Skikkelig kult av deg å hjelpe til på denne måten L!
    Skal vedde for at de sanker inn en hel del ekstra stemmer på denne måten.
    Du blogger med hjertet. Min heltinne 🙂

  2. Sissel: Så fint! 😀

    Dr. Borg: Åååh, takk, så koselig sagt! 😀 Jeg håper de vinner, de er så kjempesøte. (Jeg smugkikker nemlig litt i fotoalbumene til Elisabeth på Facebook.)

    Røverdatter: Så fint, takk for at du sprer det videre! 🙂

  3. Det er en teller der, men den regner bare med første gangen du klikker. Ellers skjer det ingenting der så man ser at man har stemt. Du har sikkert fått det til. 🙂
    *klem*

  4. Takk for post! Jeg og Frode har gitt opp håpet om en reise, med tanke på hvor mange stemmer som 1 og 2 har. Men jeg er så glad for at mine bloggvenner gjør dette for meg! ❤

Det er stengt for kommentarer.