Virrvarr på Aktuelt i kveld

Oppussingen tar mye tid om dagen, men jeg tar meg selvsagt tid til å reklamere litt for Virrvarr, som skal delta på Aktuelt på nrk2 i kveld kl 20.00. Følg med, følg med! (Og rekker du ikke se det på tv er det mulig å se det på nrks nettsider etterpå.)

Jeg blir så glad når jeg ser bloggere skrive både saklig og godt vinklet om sykefraværet, så jeg kommer med noen anbefalinger til interesserte. Virrvarr har for eksempel skrevet en særdeles god post om dette, i forbindelse med hennes ovennevnte deltakelse på tv i kveld. Les og bli klokere!

SerendipityCat linker også til Virrvarr, men har tatt med to andre anbefalinger også, så jeg håper dere vil ta en tur over til vår kjære Cat for å lese videre.

Jeg er veldig fornøyd med at vi har gode bloggere som skriver sakligere og mer lesverdig, enn mange tabloidjournalister. Hurra for dem alle sammen!

5 tanker på “Virrvarr på Aktuelt i kveld”

  1. «Jeg er veldig fornøyd med at vi har gode bloggere som skriver sakligere og mer lesverdig, enn mange tabloidjournalister. Hurra for dem alle sammen!»

    Her er det bare å være hjertens enig!🙂

  2. Jeg fikk det endelig med meg på nett-tv, og ble skikkelig imponert over Virrvarr! Og så synes jeg det var et stilig grep med Virrvarr + Willoch (resten har jeg glemt! – pinlig) som faktisk hadde tilløp til SAMTALE der! Det er jaggu ikke hverdagskost på tv nufortiden.

Det er stengt for kommentarer.