Hvilken blogger er du?

Jeg har fulgt SerendipityCats eksempel og tatt testen ‘Hvilken blogger er du?’ Jeg ble i hvert fall ingen blogghore. 😉

Jeg tok testen «Hva slags blogger er du?». Resultat: «Du er en Autoritetsblogger»

Prøv du også: Hva slags blogger er du?

8 tanker på “Hvilken blogger er du?”

  1. Hihi, samme. Eg trur einaste alternativ er interiørbloggar og glamourbloggar, og naturleg nok kjem vi vel ikkje i nokon av dei kategoriane. Eg ser på autoritetsbloggar som ein slags metodisk sekkepost for sånne som oss. 😉

  2. Det er litt smalt utvalgt de har av resultater, synes jeg. 😉 Autoritetsblogger høres veldig fint ut, selv om jeg ikke bruker bloggen som verktøy for å få andre jobber. 😀

  3. Ja, de to begrepene der er ikke så lette å holde fra hverandre, visst 😉

    Det er nok som Alt godt mener, -at Nettavisens forestillingsverden er noget begrenset. Artig, samme søren 😀

Det er stengt for kommentarer.