Hurra! Fuglebursdag!

Mayra, min yndige (dog lett overvektige) undulat, fyller 2 år i dag. Det måtte feires med spinat og vitaminer (jf. tidligere nevnte vektproblem) – og en ørliten presang som hun slett ikke ville ha.

Derimot var hun ganske velvillig med på å lage en bursdagsvideo der vi skravler litt begge to og ellers smaker litt på kameraet (ikke jeg). Ikke det mest interessante for andre, men ettersom jeg vet jeg har et par Mayra-fans blant leserne, legger jeg ut likevel. 😉

8 tanker på “Hurra! Fuglebursdag!”

  1. Hehe, så kult! Gratulerer med dagen til den lille! Synd at hun ikke ville ha mini-tiaraen, for den var jo bare knall!! 😀
    Må lære meg å lage videoer jeg, har som mål å lage en liten julevideo i år, men har aldri (faktisk) redigert videoer så det blir spennende.

  2. Gratulerer så utrolig mye til Mayra med de to små årene! 😀
    Jeg er definitivt Mayra-fan og håper hun vil vise seg med sin vakre tiara en dag 🙂

  3. Tusen takk, alle sammen! Mayra kvitrer tusen takk og er såå glad for oppmerksomheten rundt hennes unge alder. 😉 Hun er særdeles aktiv og glad om dagen, vil helst være med på alt som skje – spesielt julekortskriving. Ikke helt enkelt, men det er jo underholdende. 😉

    SerendipityCat: Videoredigeringen i Windows er faktisk ganske enkel å bruke, så bare si fra om du ønsker en bitteliten innføring i det lille jeg har lært meg. 🙂

    Trips: Jepp, her har jeg pusset opp litt! Det føltes deilig å få litt fornyelse. Håper dere liker… og at jeg trives med det selv også. Gjenstår å se. 😀

Det er stengt for kommentarer.