99 (tvilsomme) sannheter

Noe stille fra denne kanten, men det har vært mye drama utenfor skjermen. Det får jeg ta mer om seinere, men jeg vil kort si: Ikke kjøp laptop fra Dell, i hvert fall ikke Inspiron 1525. Sterk oppfordring fra meg.

Formen er ganske laber og hodet har ingen blogginnlegg på gang akkurat nå. Da passer det fint at jeg fant et meme hos kjære Trips and Tics. Ta den videre, den som måtte føle for det.
1. Siste du drakk – Gin & Tonic (det er jo hælj, jeg tenker faktisk ta en til)

2. Siste telefonsamtale – Det må vel ha vært Dr. Bodkos, tenker jeg.

3. Siste mottatte sms –  «Sms-lyden. hehe!»

4. Siste sangen du hørte på –  Det jeg hører nå er ingen sang, men chilloutdreams fra Internett-radio.

5. Sist du gråt – I går da den hersens laptop’en min døde, trolig takket være kundebehandler hos Dell. Snufs og grrr.

DETTE ÅRET:

15. Har du fått nye venner i år? –  Ja, og funnet igjen noen gamle

16. Sluttet å være forelsket? – Nei.

17. Ledd til du har begynt å gråte? – Ja.

18. Møtt noen som har forandret deg? – Ja, det skjer faktisk stadig vekk.

19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er? – Ja, tror jeg har ganske grei oversikt på det området.

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg? – Mnjei.

21. Kysset noen fra din top friends liste? – Hvilken er min top friends-liste?

23. Hvor mange barn vil du ha? –  Jeg skulle gjerne hatt begge barna mine her, men er veldig fornøyd med han jeg har. Har ingen umiddelbare planer om flere, men hvem vet.

24. Har du kjæledyr? – Ja, undulaten Mayra. Eller fuggær’n.

25. Vil du forandre navnet ditt? – Muligens.

26. Hvordan feiret du din siste bursdag? – Gode venner, god mat, godt drikke.

27. Når våknet du i dag? – Klokka 8.

28. Hva gjorde du midnatt i går?  – Tror jeg lar være å svare på det.

29. Nevn noe du IKKE kan vente på? – Den rekordstore Lotto-gevinsten. (men da må jeg først huske å levere inn kupong)

30. Sist gang du så pappan din? – Torsdag for litt over en uke siden.

31. Hvor sov du i natt? – I sengen min.

32. Hva hører du på akkurat nå? – Lapp som steker i steikepanna, fuggær’n som ringler med bjella, Internett-radio.

33. Har du noensinne pratet med en person som heter Kim? – Jada.

34. Hva går deg på nervene akkurat nå? – Akkurat nå… ingenting. Ellers er det stadig noe.

36. Hva er ditt virkelige navn? – Lothiane, så klart.

37. Sivilstatus? – Skilt.

38. Stjernetegn: – Et lufttegn.

39. Gutt eller jente? – Nei, altså…

40. Barneskole – Eh.. ja.

41. Ungdomskole – Det også.

42. Videregående – Mm.

43. Hårfarge –  Lett blanding fra frisøren.

44. Langt eller kort? – Lengre enn kort, i hvert fall.

45. Høyde – Ca. 1,78 med tiara

46. Er du betatt av noen? – Ja. Faktisk av flere, hvis man kan bruke «betatt» litt fritt.

48. Piercinger? – Jeg hadde hull i ørene en gang, men de har grodd igjen.

49. Tattovering? – Stadige planer om å få meg en.

50. Høyre- eller venstrehendt? – Høyre.

AKKURAT NÅ:

61. Spiser –  ikke noe, men lavkarbolappene er ferdige, bare jeg får unna dette her.

62. Drikker – ingenting, men har som sagt planer om påfyll på Gin & Tonic’en min.

63. Nå skal jeg – Gjøre ferdig denne, så tenkte jeg se Dexter.

64. Hører på –  men altså, det har jeg svart på to ganger før.

65. Venter på – enden på denne saken her.

FRAMTIDEN DIN:

66. Lyst på barn? – Det har jeg vel også besvart før.

67. Lyst til å gifte deg? – Dersom det passer seg sånn.

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

69. Lepper eller øyne – Det er helheten som er viktig.

70. Kyss eller klem – Det kommer jo an på hvor nære vi er.

71. Høyere eller lavere – Helst litt høyere.

72. Eldre eller yngre – Akkurat det spiller liten rolle, så lenge det ikke er kjempeforskjell den ene eller andre veien.

73. Romantisk eller spontan – Lite av båda?

74. Fin mage eller fine armer –  Herregud, er det fjortiser som står bak denne, eller bare virker det sånn?

75. Tattovering eller piercing – Det er intet krav, neppe noe hinder heller.

76. Voldsom eller forsiktig – Øh. Jeg er veldig for gjensidig respekt og omtanke for hverandre.

77. Forhold eller bare lek – Forhold er finest, men må jo være lek i forholdet, da.

78. Bråkmaker eller tilbakeholden – Integritet er en fin ting.

HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed – Tru’kke det. Pleier gjerne bli kjent først.

80. Drukket sterk alkohol – Jo, ja.. hvor mye er sterk?

81. Mista brillene/linsene – Solbrillene pleier gå i filler før jeg rekker å miste dem.

82. Sex på første date –  Det skal vel litt til.

83. Knust noens hjerte – Har sikkert såret noen, men jeg tviler på at hjertet knuste.

84. Fått ditt eget hjerte knust – Det føles vel sånn ut en stund, men alt går over.

85. Blitt arrestert? – Nei, det har jeg faktisk klart å unngå.

86. Takket nei til en invitasjon til date – Ja.

87. Grått når noen har dødd – Ja.

88. Likt en venn som er gutt? – Ja, flere av mine venner er gutter. Jeg liker vennene mine.

TROR DU PÅ:

89. Deg selv – Ja, som oftest.

90. Mirakler – Tror i hvert fall på at det meste ordner seg.

91. Kjærlighet ved første blikk – Tja, betatt ved første blikk er vel riktigere å si, men som oftest tar det litt tid før jeg forelsker meg.

92. Himmelen – Ikke sånn type himmel med hvite engler som spiller harpe og sitter på skyene.

93. Nissen – Nei.

94. Kyssing på første date – Hvis det faller seg sånn, så sikkert…

95. Engler – Njæ, ikke sånn til vanlig.

SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå? – Ja.

97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen? – Nei.

98. Tror du det er mulig og være trofast for alltid – Ja, det tror jeg.

99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten – Det er definitivt mer enn en ting.

(Lappene ble forresten veldig gode og Gin & Tonic’en ble en Gin & Sprite zero)

4 tanker på “99 (tvilsomme) sannheter”

  1. Morsomt! Denne «stjeler» jeg.. Lider av midlertidig insomnia så noe må jeg finne på alene i natten 🙂

Det er stengt for kommentarer.