Rating i WordPress

Jeg har fjerna ratingen. Synes det så rotete ut med tomler opp og ned i kommentarfeltet. Dessuten er det noen som har lekt seg litt med å trykke tommel ned på hver eneste, lille kommentar som har kommet inn i det siste. Sikkert kjempemorsomt. 🙂 Stjernene man kunne gi på postene synes kun om du er inne på selve posten – og ikke på forsida. Hva er vitsen, da? Anyway, bort med det. Det var bare en test uansett.

Til alle dere som kommenterer hos meg; en stor stjerne og mange tomler opp fra meg! 😀 Er veldig glad jeg slipper sitte her og prate med meg selv, så jeg er takknemlig både for besøkene deres og for at dere legger igjen en liten hilsen.

8 tanker på “Rating i WordPress”

  1. Mer ryddig nå ja 😀

    ÅÅÅÅÅ, så vakkert et lite ekkorn! Er det din hånd jeg ser eller?! 🙂

  2. @Løven Mye mer ryddig. 😀 Rating skal være en belønning, ikke en måte å trykke folk ned på. Det kan vi gi hverandre via kommentarfeltene, tenker jeg.

    Ikke mitt bilde dette altså, I wish..! Så nei, ikke min hånd. Tror bildet er fra en eller annen sånn videresendingsmail som gikk på omgang for en tid tilbake. Jeg falt sånn for bildet så jeg rappa det. Aner ikke hvem som er eier, dessverre.

    @Selsius Ja, det synes jeg og! 😀

    @Sissel Jeg vet ikke, dessverre ikke jeg som har tatt bildet. Kanskje det er amerikansk? Synes det ligner litt på noen av dem jeg så løpe rundt i området der jeg var på besøk for en del år siden. Utrolig søt, i hvert fall! 😀

  3. Endelig har jeg fått oppdatert meg litt igjen 🙂
    Likte godt forslaget ditt om de tre punktene om hvordan løse problematikken med De Udugelige Syke 😉
    Tommel oppogned har jeg ikke fått med meg, like greit ettersom jeg forstår…?
    Ønsker deg en god start på uken.
    Klem

Det er stengt for kommentarer.