Nei, atte… nå ler vi litt’a?!

«Heldige meg» våkna til posten hos SerendipityCat (som igjen var hentet fra MERutt). Ikke noe galt om Cat altså, hun er og blir ei flott dame, det var bare temaet hun formidlet i den posten som fikk det til å si spjoing i huet mitt. Enkelte ganger tenker jeg det kanskje er dumt å sjekke iPoden for siste nytt før jeg kommer meg ut av senga og får i meg koppen med varmt sitronvann som må til for å sette maskineriet i gang. (Etterfulgt av minst én stor kopp kaffe med kremfløte. Minst.)

Sjefsredaktøren i Dagens Medisin kan nå skryte på seg å ha vekket en ME-syk opp av sengen fortere enn noen LP-predikant har klart før, ettersom referatet fra eposten hennes fikk meg til å stå opp kjappere enn jeg kan huske å ha gjort på lenge. Etter å ha sittet her og svimlet over kaffekoppen en stund, fant jeg ut at jeg ikke lenger greier å forholde meg saklig til dumheter – uansett om det kommer fra en sjefsredaktør. Derav mine noe usaklige ytringer i forrige post.

Men altså – det er viktig å holde på det gode humøret, ellers reiser det bare avgårde på ferie og kommer ikke tilbake før AAP trår i kraft, og det vil vi ikke ha noe av.

Hjorthen er en fin fyr, også på nynorsk. Bare les Frå ein syk manns dagbok, så får du forhåpentligvis lokket humøret ditt til å holde seg i hjemlige trakter, til tross for novembertåke og -regn. De beste ønsker om god bedring ønskes hele familien Hjorth!

6 tanker på “Nei, atte… nå ler vi litt’a?!”

  1. Humør funker bra. Jeg stemmer for. Og det later til at alle er enige så da kan vi jo bare rett og slett foreta et vedtak i plenum nå med det samme. Altså: Godt humør er herved vedtatt. God jul. (Ikke som et spørsmål men som et krav).

  2. @SerendipityCat 😀

    @Rutt Et par dager ferie, maks..! Hehe, noe mer nekter jeg å bli med på. 😉

    @Dr. Borg Så fint du og stemmer for – veldig fint du tok deg av avstemmingen. Ingen imot, så da er det bare sånn da! 🙂

    Og jula bør helst bli god, ja! Spesielt nå som jeg nettopp fant ut at det blir jul med barn i stedet for uten (som jeg trodde det skulle bli). Da ble jeg glad! 😀

Det er stengt for kommentarer.