Bad Science

Jeg har egentlig ikke ord. Det vil si, de ordene som popper opp i hodet mitt er mer på det nivået vi holdt som tenåringer. «Ikke drit deg ut’a!», var det første. I god Fantomas-stil fulgte deretter; «Oh My God!». Skjønner’u? Derfor lar jeg være å kommentere… jeg vil bare sterkt anbefale å besøke Rutts utmerkete og særdeles godt opplyste blogg og se hva Dagens Medisin (et av landets ledende tidsskrift for helsevesenet) svarer på Funksters forespørsel om å dekke de nye forskningsfunnene av XMRV-retroviruset.

Vi er noen skikkelig kranglete masekopper, altså. 😀

(Mulig de burde ta en kikk på bakgrunnen for dette..? Bare en tanke, altså. Jeg kan ikke komme på en eneste pasientgruppe i vår tid som blir behandlet med like mye latterliggjøring og feilbehandlinger som ME-syke.)

3 tanker på “Bad Science”

  1. Nytt retrovirus? Nei, det er så mye mas om ME, og det var vel ikke med noen norske i studien, så dette vil vi ikke skrive om.

    Hæærn slingre meg! Hva er det som skjer a?
    I swoon!

  2. @SerendipityCat Haha, godt det ikke bare er jeg som reagerer barnslig på slike dumheter. 😀

    @glama Hæærn slingre meg er så knall uttrykk! 😀 Swoon måtte jeg slå opp, gitt. Dåne, liksom? Hehehehe 😀 *dåner også*

Det er stengt for kommentarer.