Feilkobling?

Via Selsius kom jeg inn på siden til The ME Association, der jeg leste en liten melding om at flere ME-syke har mottatt trusselbrev etter at de skrev om erfaringene sine på nettet. Det gjaldt personer som har fortalt at de har tatt LP-kurs og ikke fått noe ut av de £600 de betalte. I brevene ble de truet med rettsforfølgelse for æreskrenkelse (!) om de ikke trakk påstandene tilbake. (Konklusjon må være at man bare har lov å skrive om erfaringene sine på nettet om man synes LP virket. Heftig.)

Men altså, det var jo egentlig ikke det jeg skulle fram til. Da jeg åpnet siden til The ME Association, så jeg følgende artige «feilkobling». 😀

feilkobling

(klikk for større bilde)

9 tanker på “Feilkobling?”

  1. Dette er vel bare bevis på at såkalt «targeted advertising» algoritmer ikke virker så veldig bra?

  2. Tenker folk med ME er det nye satsningsområdet for London Marathon. De har hørt fra NAV. Folk må ikke bare komme seg opp om morran men rundt i London nå.

  3. Selsius: Ja, vi ler av begge! Det tror jeg funker best. 🙂

    Glama: Helt enig i at det er stygt, men får da virkelig tro at rettssystemet vil avvise slike saker om de prøver seg i retten. Man må da virkelig ha lov til å uttale seg om et produkt man har betalt mye penger for… spesielt hvis man ikke er fornøyd.

    Marina: Enten har noen bomma veldig, eller så er det en maraton til inntekt for ME-saken. Det kommer i så fall dårlig fram. 😉

    Lise: Fin-fin reklame! Sikkert ikke meningen – men er jo god humor i dette. 😀

    SerendipityCat: Haha, du det hadde jo faktisk vært knallbra idé i forhold til å få et humoristisk innslag i ME-debatten. 😀

    Iskwew: Hvor er Bjarne Håkon Hanssen?! Han må jo elske dette. 😉

    Bambi: Hihi, ikke sant.

  4. Det er jo bare å ta seg sammen litt da. Slutte å syte sånn, klippe seg og få en jobb og bli et godt samfunnstjenende menneske? Så den annonsen er sikkert ment som et velrettet spark bak.

Det er stengt for kommentarer.