Noen dager er bare sånn

that kind of morning

Ellers synes jeg denne reklamen er så stilig!

Edit: Til dere med klovneangst… Klovnen kommer først på 00:34 og forsvinner etter et sekund. Utenom det er det klovnefritt. 🙂

Og musikken er fra La Gazza Ladra (den tyvaktige skjæra, eller noe sånt). Fiiiine musikken.

Her kan du se hvordan de laget den. Hadde vært artig å være tilstede. 🙂

Det var alt herfra i dag. Takk for oppmerksomheten og ha en riktig fin mandagskveld!

10 tanker på “Noen dager er bare sånn”

  1. I dag var en sånn dag ja. Bedre lykke neste dag 😉

    Turte forresten ikke se snutten du la ut. Klovn!!!

  2. Hihihi, utrolig søt stripe. Reklamen er det verre med da, jeg er redd klovner 😦 Etter å ha sett filmen IT i altfor unge dager så har jeg angst for disse klovnene..

  3. Løven: Nei, jeg hadde ikke sett den før jeg heller – men er visst noen år siden den kom. Jeg ser altfor lite tv. 😉

    Og enig.. den er deilig! 🙂

    Dr. Borg: Ja, ikke sant! Vi er visst mange som kjenner oss igjen i stripa. Den spredte seg fort på Facebook i går. 🙂

    Randi: Sa de ikke noe om kostnader i filmen om hvordan de lagde reklamesnutten? Eller.. nei de sa kanskje bare noe om hvor mye maling som hadde gått med. 😀 Fantastisk prosjekt, synes jeg! Og de gjør det på ordentlig, ikke noe manipulasjon her i gården. Me like!

    Yoshimi: Hehe, velkommen i klubben! 😀

    Confiteor og Sissel: Uff, har dere klovneangst begge to? Kan forstå det, jeg har det ikke selv – men liker ikke klovner. Ikke sånne mimere heller. Ekkelt med maskelignende fjes.

    Men – i reklamen er det altså stort sett ikke fokus på klovn, den er bare med i noen få sekunder eller noe… resten er fokus på bygninger, malingsprut og fin musikk. Klovnen kommer bare løpende forbi en gang, men ikke stort fokus på den. (Og jeg skjønner jaggu ikke hva de tok den med for i det hele tatt.)

    Jeg sjekket. Klovnen kommer først på 0.34 (nesten 0.35) og forsvinner etter et lite sekund. Før det er det bare stilig å se på! Etterpå også. 🙂

  4. Så artig at du la ut videoen om hvordan det ble gjort! det har jeg lurt på mang en gang. Jeg har sett reklamen på TV flere ganger før, (tror de gikk på de utenlandske). Utrolig kul reklame, og skikkelig gøy å se hvordan de gjorde det 😀

Det er stengt for kommentarer.