Rammstein i Hundremeterskogen

Jeg har visst en del irritasjon i meg, etter en ukes influensahelvete og nikotinsug. Når jeg i tillegg har en tunghørt, gammel dame over meg som nekter å tro meg når jeg sier at jeg hører hvert eneste pokkers skritt hun tar fordi hun insisterer på å tusle rundt i sko – også hver eneste natt når hun må opp og tisse.

DA er det fint å kunne sette Rammstein på rimelig høy guffe før klokka 8 om morran. I denne versjonen er den jo også ganske søt, eller hva? Husk å sette opp volumet. *gomler nikotintyggis*

10 kommentarer om “Rammstein i Hundremeterskogen”

  1. Dette var start på dagen det! Bare sett på full guffe, det hjelper 😉
    Sånn nabo hadde vi i syden engang, det låt klikkklakkklikkklakk hele døgnet…til å bli gal av…og da var det snakk om EN uke…
    Stå på med tyggisen *heier vilt og hemningsløst*!!!
    Stor bedringsklem

  2. Ikke sant man blir gal av sånne klikkklakknaboer! Grrr. Men dama selv kan klage når andre bråker, jaaada. Selv bråker hun selvsagt ikke, hun har jo tepper i leiligheten så jeg kan umulig høre at hun går med sko på. Så da så. Pøh.

    Tyggis er ikke nok. Jeg fikk nettopp beskjed om å ta en røyk så verden som vi kjenner den kan bestå en stund til.

    Takk, Litt om alt, for klem og kommentar! 🙂 *klemmer tilbake*

  3. Sexy: Jeg tåler det bare i små doser, dessverre, men jeg er enig… han er så bra! 🙂

    Anne: Heldige du! Enebolig må være fantastisk! (Bortsett fra når man må beise/male huset.. reparere.. måke snø… klippe plen.. osv.) 🙂

  4. Hey hey hey har du sluttet å røyke?! Dr. Borg går offentlig ut og støtter tiltaket. Og hvis du sprekker, så støtter jeg det også. Grei sånn.

  5. Corvus: 😀 Gull og glitter, faktisk! 🙂

    Dr. Borg: Tusen takk, jeg er glad for støtten – uansett hvordan det går! 🙂 Jeg hoster stadig, kanskje svinehoste? Den liker ikke røyk. Ikke i det hele tatt, faktisk. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett et røykende svin, så da er det helt sikkert svinepesten vi har … denne gangen. Forrige gang var falsk alarm.

    Røykeplaster for the win..!

Det er stengt for kommentarer.