Pausemusikk

Jeg er stadig syk og har igrunn ikke særlig mye positivt å komme med for tida, men denne her må jeg bare dele med dere. Et lite pusterom av positivitet. 🙂 Den sender jeg ut til alle dere som betyr så mye for meg. Takk for at dere er her!

28 kommentarer om “Pausemusikk”

  1. Uffda, ikke noe kjekt å ha det slik nei. Det er NOK nå!

    Jeg skvatt litt når musikken her startet. Sangeren er så lik en kompis av meg som spiller på Mallorca. Han synger også «Stand by me». Vil du lytte til sangen hans kan du ta en tur til denne siden: http://www.aaronlordson.com

    Mesteparten av dagen min har jeg tilbragt framfor TV-skjermen. Masse penger til CARE og jeg er så glad!

    Ønsker deg riktig god bedring!

    KLEM

  2. Randi: Ja, nå er det virkelig nok. Er bare en måned siden vi greide riste av oss forrige influensa.

    Så fint med spillekompisen på Mallorca som også synger Stand by me. Det er en nydelig låt. 🙂 Så hyggelig du er glad!
    *klem*

    Sissel: Ja, ikke sant! Det er en god, gammel låt og jeg likte virkelig godt denne versjonen. 🙂

    Irini: Takk! 😀 Jeg forsøker alt jeg kan. 🙂

    Ella: Tommel opp er bra! Tusen takk!

    Hege Renate: Tusen takk skal du ha!

    Anja: Så fint du synes! 😀

  3. Tussaluso: Syng med, det er bra! 🙂 Takk… bedringen bør komme snart, synes jeg.

    Tante Grønn: Puh.. forsøker puste med magen. Takk! 🙂

  4. Herlig video! 😀 Føler med deg, her og kommer sykdommer i fleng. Legevakta igjen, denne gang eldstejenta. Tar dette noen gang slutt og hvem er ute etter meg!!! Ro og fred ønskes herved for oss begge! *klem*

  5. Nei nei nei, nå må det være slutt på legevaktbesøk. 😦 Stakkars dere, nå er det virkelig nok! Ro og fred, ja.. tusen takk, gjerne det. Fem av det, takk. 🙂

    Skjønner følelsen av at noen er ute etter deg, Løven. Gjett om jeg gjør…

  6. Takk Lothiane! Man kan bli paranoid av mindre 😉
    Og jeg som hadde klokketro på Albert Åberg og all annen pedagogisk barnelitteratur som jeg ble formet og matet med! Ser for meg farmora som kvitrer og ler mens hun sier til Albert og faren «Ha,ha det er fint at dere kjeder dere. Da kjenner dere forskjellen når det fine kommer etterpå!»….. vel, jeg venter ennå!! I SPENNING!!! Faens Gunilla Bergstrøm!, Kardemommebyen også! Jeg ble lurt!! he,he,he,he *setter meg atter i ventestilling* puh!

  7. Hahaha, takk for kommentaren Løven! du er kul! 😀 Jeg venter faen meg i spenning jeg og, pokkers møkkagreier… Jeg er lurt jeg og, så da er vi i hvert fall lurt begge to og kan finne en viss trøst i det..? Kanskje.

    Eller ikke.

  8. Kul kan jeg like!! 😀 Jævla drittlei, sint og forbanna og lei av alle disse kjipe hendelsene er vel kanskje en riktigere beskrivelse. Men kul… jo, jeg holder på kul jeg! 😀

    Egentlig burde jeg gå opp på barnerommet og bytte ut Albertbøkene og Egner med Darwin…. 😉

  9. Er det ikke litt deilig å sitte her og banne og klage i kommentarfeltet? Det synes jeg. Takk for at du gjør det sammen med meg. 🙂

    Jah, la oss bytte ut barnebøker som lover mer enn de kan holde!

    Makan. Det var ikke sånn jeg så for meg at livet mitt skulle bli.

  10. Ha,ha,ha jo det er en enorm tilfredstillelese ha,ha 😀
    Blir liksom litt mer kraft og faenskap over det da 🙂
    Vel, Darwin blir kanskje litt mye å servere som pedagigikk. Det er vel nesten som å si at jeg ikke burde finnes… 😉

  11. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha!!!!! Føkk Darwin! ha,ha hikst!! 😀 Det er den beste og morsomste kommentaren jeg har hørt på leeeenge!!
    Je kusine! 😀

  12. Jepp! Bestemte meg for å skeie ut litt real life og, barna er sjokkerte men med litt skrekkblandet fryd 😀 Mamma du må ikke si sånn! Men ansiktene glitret og lyste «mere, mere» 😀
    Litt lekeslossing ble det og, så litt av gørra er ute 🙂

  13. Haha, sa du føkk Darwin til ungene? 😀

    Morsom du. 😉 Hvis jeg hadde sagt det ville jeg fått høre; «mamma da, du må si Belgia!»

    (pga jeg fortalte ham om noe fra Haikerens guide til galaksen… der banneordet til han ene er «belgia».)

  14. Nei, ikke føkk Darwin. Den hadde krevd en lang forklaring 🙂
    Men helvetes møkk, faans dritt og jævla faan…. vel, det må jeg stå for 😉

  15. Hehe, ja det hadde nok krevd en litt innviklet forklaring… 😉

    Synes igrunn det er helt greit at ungene kan få med seg at vi er forbanna, oppgitte og irriterte innimellom. Det er ganske menneskelig. Hvis de stygge ordene blir spart til disse spesielle situasjonene, kan jeg ikke se noe galt i at ungene lærer det. 🙂

    Må bare fortelle om de Belgia-greiene. Da jeg hadde fortalt Tenåringen om det måtte han teste ut med flere land… så vi fant ut at Belgia og Luxembourg klinger godt… og er man riktig, riktig forbanna… da går vi løs på kontinentene. «Sør-Amerika!», for eksempel… da er man skikkelig sinna, altså! 😉

  16. Ha,ha,ha 😀 Morsom «løsning» 🙂

    Enig, og de ble sagt i en humoristisk «jeg tenger å få ut stim» variant, så det var nok bare forløsende.

    Vel, i dag prøver eldstejenta seg på skolen igjen, og jeg skal prøve å finne noe som kan få opp formen…. kjennes ikke lovende ut til nå….. men jeg MÅ SNART OPPLEVE EN SKIKKELIG MENINGSFULL OG ENERGIFULL DAG S N A R T!!!!!!!! EUROPA!!!!

  17. Hoho, Europa ja! og Afrika!!!

    Jeg vil også ha en meningsfull og energirik dag, det kjennes ikke ut som i dag blir det.. men man kan jo håpe. Skolebarnet har i hvert fall kommet seg avgårde.

    Håper det går bra med jenta di på skolen igjen!

    Hvis du tilfeldigvis skal over på denne kanten må du bare si ifra. 🙂

  18. Vet du! Satt akkurat å tenkte på det! Men energien sier taxi… og begge veier blir det dyrt… + at.. du, kan jeg ringe i stedet?

Det er stengt for kommentarer.