NRK nyheter kl 19 i dag

Det vil trolig komme innslag om det nye forskningsgjennombruddet på NRK1 kl 19 i kveld.

Har hørt noe om at det skal komme noe på TV2 også, med Ellen Piro fra ME-foreningen, men ikke fått det bekreftet. I kveld må jeg se på nyheter, forstår jeg. 😀

Vet du om noe som kommer på tv, si gjerne ifra her. Det samme gjelder linker til tv-innslag på nett når det blir tilgjengelig. Greit å få det samlet. 🙂

Oppdatering: Innslaget på nrk1 blir utsatt til nyhetssending i morgen. Lørdagsrevyen, regner jeg med. Link til innslaget.

***

5 tanker på “NRK nyheter kl 19 i dag”

  1. Tajj for opplysningen, jeg å skal se på det..Jeg ble så glad i dag da jeg så snøballen rulle..PÅ alle nyhetsdesker rundt omkring. Dette er godt nytt fordi som sliter med legene sine og Nav .

  2. Jojja: Ja, dette er godt nytt ift leger og nav – nå må de vel snart ta oss på alvor! 🙂

    Det kom ikke på nrk1 i dag, men fikk vite det er utsatt til i morgen, så da håper jeg det kommer på lørdagsrevyen. 🙂

  3. Enig i det, det her fortjener å få mye fokus, synes jeg! 🙂

    Nå ramler jeg snart overende her, så jeg skal finne køya mi.

    God natt og god helg! 😀

  4. Ble veldig glad på dine – og andre som sliter med ME – over at det har begynt å komme mer fokus på dette!

Det er stengt for kommentarer.