Veldig sen søndagsfotogåte (3)

Faktisk så sen at den ble mandagsgåte, men pyttsan, den slags uvesentligheter lar vi ikke komme i veien når det faktisk er snakk om enda en fotogåte dere kan bryne dere på! Jeg legger ikke ut svaret på gåte (2) ennå, faktisk er jeg slett ikke sikker på når jeg gjør det. Min aversjon mot tidsfrister har vokst seg så sterk at jeg nekter å si noe klokkeslett.

Her er en ny gåte, altså. Den er så kjempeenkel at det nesten ikke skulle vært lov, men jeg legger den ut likevel.

Hva er dette?

fotogåter 005

Løsning:

Beklager! Jeg skal slutte å si at oppgaver er enkle, forstår jo at det ikke nødvendigvis fremstår sånn for alle dere som har svart her. 🙂 Men – et stort flertall forsto fort hva bildet viser; nemlig en liten detalj av tiaraen min:

fotogåter 005svar

Jeg har kanskje ikke skrevet så mye om tiara her som jeg trodde, annet enn i denne posten fra da jeg var med på Photochallenge i sommer – og ikke minst som ingrediens i Paien min. Tiarafokuset har vel igrunn kommet mest fram på Facebook nå som jeg har vært med på å starte Tiarapartiet De Rosa. 🙂

19 kommentarer om “Veldig sen søndagsfotogåte (3)”

  1. Du må ikke skrive at ting er kjempeenkle, da føler jeg meg så dum når jeg gjetter feil!

    Jeg gjetter på noe diamantring aktig…

  2. Skimter et nydelig smykke.. ?
    Og du! Nå slutter du å kalle alle oppgavene for kjempeenkle! Tenk hva du gjør med en sart sjel som til stadighet gjetter feil! Blir litt mye brokkoli og Mocha hvis du skal holde slik et høyt press 😉

  3. Skjønner jeg faller litt utenfor når jeg nekter å joine facebook 😉 Men jøss, ante ikke at kusine eier tiara!! 😀 Må få se deg med tiara og kjole en gang 😀 Stilig!!

  4. Haha, kanskje heller tiara og sigar? Eller tiara og olabukse? 😛 Her brukes tiara til det meste. Jeg tror nok jeg må få deg inn på Facebook. 😉

  5. Å, nei du! 🙂 Det er det ingen som har klart, men hvem vet…. hvis du stiller i ballkjole, gullsko, tiara og en chihuahua i vesken… hm, da kan det være jeg lar deg vinne 😉

Det er stengt for kommentarer.