En kvast brokkoli og en klem om dagen…

Ovenstående er oppskriften på et godt og langt liv, hentet fra selveste Dr. Borg. Den lille videosnutten hun har lagt ut om hamsteret Mocha bør sees, for den er jo bare skjønn! Jeg tror jeg vil legge til at etter brokkoli og klem, er det viktig å få seg minst en god latterkule hver dag. Det kan man få for eksempel ved å lese kommentarfeltene hos Dr. Borg, eller man kan besøke Who is George (som jeg fant etter anbefaling fra Delirium). Hvis man gjør begge deler tør jeg nesten ikke tenke på hvordan det vil gå.

Hvis jeg bare kan få kommet meg i butikken nå, så blir det bra. Da kan jeg nemlig teste ut Who is Georges fristende oppskrift på supersunne lapper laget av cottage cheese. Visstnok verdens beste lapper. Nemlig.

Brokkoli, klem, latter og lapper… der tror jeg vi har tatt med oss alt som er viktig.

4 tanker på “En kvast brokkoli og en klem om dagen…”

Det er stengt for kommentarer.