Søndagsfotogåte (2)

Da kjører jeg igang en ny fotogåte og håper dere ikke løser den med en gang. 😉

fotogåter 007

Kommentarmoderasjon står på så flest mulig rekker delta før en av dere geniale folka kommer med løsningen. 😀 Lykke til!

Løsning:

Det er ganske morsomt med fotogåtene, for det er ikke så lett for meg å si på forhånd hvorvidt oppgaven er enkel eller ei. Noen ganger tror jeg at det skal være vanskelig, men neida… og andre ganger som jeg tror at det er altfor enkelt, viser det seg at det slett ikke er det.

Denne oppgaven var av den siste typen. Jeg syntes selv det var så veldig lett å se at det var kjeks i en boks, men det var mange som så en stråhatt. Kjempeartig, igrunn, det viser jo at jeg ser meg litt blind på egne bilder/oppgaver. 🙂 (Alt er jo lett når man vet hva det er…)

Her er hele bildet:

fotogåter 007svar

Her var det Løven som var nærmest! 😀 Bra jobba!

17 tanker på “Søndagsfotogåte (2)”

  1. Denne var verre! Det er noe som er strikka der i allefall…og samtidig ser det ut som en del av en hatt…med en slags rosa pyntegreie på…men jeg har aldri sett en sånn strikkahatt før, så det er kanskje ikke helt riktig likevel. Dette under forvirrer også litt…

  2. Denne var ikke lett nei… Ser ut som om det er en stråhatt med fjær i, men uten brem?

    Ærlig talt, denne var ikke lett! 😛

  3. …eller så er dette et papir, altså embalasje på en eller annen type kjeks, sunn frokostblanding, nøtteblanding, fiber ditt eller datt??

  4. Det kan virkelig være vrient, ja, og spesielt når man bare får et litt ullent bilde med kun en detalj av helheten. Jeg synes dere er kjempeflinke og kommer med mange artige forslag! 😀 Takk for deltakelsen, jeg kommer gjerne med flere oppgaver for dette er moro. 🙂

Det er stengt for kommentarer.