Nerder har også humor (2)

Jeg sakser igjen fra bash.org bare fordi jeg lo meg halvt ihjel av denne lille samtalesnutten. 😀 For den som lurer på hva bash.org er, så er det et nettsted der de har lagt ut deler av samtaler på irc (chattesteder), gjerne hvis noen har sagt noe morsomt og/eller dummet seg ut på en eller annen måte. Mye av det er enten uforståelig (for meg), eller ikke spesielt morsomt, mens andre gjør magemusklene såre og støle.

Her er det en som ikke helt fikk den ønskede responsen fra sin samtalepartner:

<Guo_Si> Hey, you know what sucks?
<TheXPhial> vaccuums
<Guo_Si> Hey, you know what sucks in a metaphorical sense?
<TheXPhial> black holes
<Guo_Si> Hey, you know what just isn’t cool?
<TheXPhial> lava?

5 kommentarer om “Nerder har også humor (2)”

  1. Hæ? 😉 Hm, jeg mangler visst et gen, dette skjønte jeg nada av… Men tanken på en Lothis som knekker av latter, vel det er festlig 😀
    *klemme*

  2. Hey anjaunlimited og vaarloek! Jeg liker absurditeter som dette, hihi. *kniser stadig*

    Serendipity: Takk! Skal sjekke ut linkene, er alltid fint å ha noe å le av. 😀

Det er stengt for kommentarer.