Viktig løvemelding

Jeg har skifta på senga.

😀

29 tanker på “Viktig løvemelding”

  1. HA,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha hikst!! 😀 Tenk at jeg skulle få en egen post!!!! *le enda litt mer og tørke trillende tårer* …. MEN! Har du vært inne hos Trips i det siste… så ser du at jeg kom deg i forkjøpet he,he 😀
    Blir litt tidlig å gjøre det igjen 😉 Søren, nå er vi ute av takt!! 😉

    Men tusen takk for egen, og veldig morsom post!!!

    *klemme veldig hardt og godt*

  2. Haha! Joda, jeg så meldingen din og da kom jeg på at jeg hadde glemt å fortelle deg at jeg fikk skifta på senga i går. 😀 Synes jo virkelig du fortjener egne poster, du skulle jo faktisk hatt din egen blogg. *hint* (Og… for å gjøre deg nysgjerrig, håper jeg, jeg er ikke den eneste som sier det.)

    😛

  3. Jasså, blir det pratet bak løverygg?! 😉 Vel, håper det ikke er fordi jeg forsøpler kommentarfeltet ditt 😉

  4. Hoho, du koser deg nå! 😉 Fyll på du, her er det heldigvis ingen begrensninger på kommentarer.

    Vi får forsøke å komme i rute neste gang det nærmer seg sengetøysskift. 😉

  5. *rødme* Tusen takk til den «skyldige» 🙂
    Jepp, nå morer jeg meg veldig!! 😀 Og det blå kommentarfeltet trigger mitt ego 😉

    Men egen blogg…. uff, tror ikke jeg har så mye å komme med egentlig. Men å leke her, det er VELDIG gøy 😀

  6. Ha,ha 😀 Takk, men bloggen din er altså mer enn bare en lekeplass. Her er både opp og nedturer, til siden og på skrå.
    Trives godt her, og SE! det er flere på lekeplassen!! Hei Litt om alt og Randi`s Tanker! Jeg tillater meg å kommentere og si at «selvfølgelig er det greit at dere er med å leke!». Det er trossalt min post he,he,he 😀

    Da er vi tre som skifter sammen på senga – neste gang kanskje du og får «viktig Randimelding» 😀

  7. Her er plass til flere, enda mere!!! (…som vi pleide si da jeg var barn.)

    Randi og Litt om alt er selvsagt velkomne til å skravle med Løven og meg – og det er andre også. Vi er da sosiale og hyggelige mennesker, og dette er en utmerket arena for å utveksle viktige og uviktige meldinger. 😉

    Vi får starte en «skift på senga»-maraton, tror jeg… 😀

  8. Jepp, og dette faller under «viktige meldinger»… ikke sant Lotiane?

    Kanskje vi kan ansette en som kommer og skifter også? 😉

  9. Selvsagt er dette viktig!!! 😀

    Jeg må innrømme at jeg får hjelp med å skifte på senga. Jeg la på laken selv, men hjemmehjelpen la på dynetrekk siden jeg har dobbeltdyne og den er tung. Han la ikke merke til at han tok det på vrangt, men det er’kke så nøye. 😉

  10. Ha,ha! 😀

    Selvfølgelig, h`en må med – hodet trenger en pause tror jeg. Har begynt å få sånn migrene som jeg snakket om, den lange flotte setningen «okulær migrene med aura» Hæ! Har du hørt så flott diagnose!! 🙂
    Kan ikke leke mer, sorry jeg må hjem, hodet roper – vi leker mer en annen dag!? 🙂

  11. Auda, da håper jeg du valgte å hvile i tide så du slipper ha dette lenge. 😦 Vi kan helt klart leke mer en annen dag! 😀 *god bedringsklem*

Det er stengt for kommentarer.