Husk å stemme i dag

Via Twitter skal det arrangeres Twestival i Oslo, en innsamlingsaksjon til et godt formål. Det har kommet inn mange forslag som du kan lese om her, og når du har funnet det formålet du ønsker skal støttes kan du stemme her. Siste frist er i morgen, fredag, kl. 12.

De tre formålene som får flest stemmer, går siden videre til finalen, der vi alle kan stemme en gang til.

Jeg var med og foreslo ME som tema, på en eller annen måte. Nå ser jeg at både Menin og ME-foreningen er satt opp som valg. Litt synd egentlig, å dele disse opp, men nå synes jeg i utgangspunktet det er synd at ikke disse foreningene heller jobber sammen. Nuvel, det er nå min mening. Selv ga jeg min stemme til ME-foreningen, mest fordi det er den jeg kjenner litt til ettersom jeg er medlem av den.

Uansett ser det ikke ut til at det blir noen av ME-foreningene som blir valgt som formål, men det vet vi ikke sikkert før i morgen formiddag. Løp og stem! 🙂

6 tanker på “Husk å stemme i dag”

  1. Takk for mulighet, trodde jeg måtte være bruker av Twitter (hvis det er det man sier 🙂 ) for å stemme… men neida, det gikk! 😀

    Ble kreftforeningen på meg da, men som du vet – det er mest viktig for tiden.

    Godt valg! 😀

  2. Ikke rødme Tripser`n, sikkert noe galt med nettet 🙂
    Men nå er den visst stengt, ser ut som Sabona gikk av med seier`n – hadde faktisk ikke hørt om dem….. *bør jeg rødme* 😉

  3. Løven: Som du oppdaget, denne avstemmingen er åpen for alle. 😀 Forstår godt valget ditt, håpet er ikke ute. Nå er det tre foreninger som går videre til «finalen», så får vi håpe Kreftforeningen kommer bra ut av det. 🙂 Jeg visste heller ikke hva/hvem Sabona er… så lærte jeg det. 😉

    Trips: Det er sikkert fordi de hadde stengt avstemminga, det varte bare fram til kl 12 i dag. Men senere legger de ut ny avstemming over de tre som fikk flest stemmer, og da kan vi stemme på nytt. 🙂

Det er stengt for kommentarer.