You’ve got mail

Det skal sies at jeg er veldig glad i sosiale medier på internett, men det er likevel noe helt spesielt med å få «ekte» post. Du vet, sånn som postmannen (eller -damen) putter i postkassa di. I sommer har jeg fått både brev og postkort, noe jeg setter veldig pris på. Tvillingbroren min i Kanada har sendt flere koselige postkort, Trips & Tics sendte et utrolig humoristisk brev fra Spania, skrevet over flere dager, og nå i dag fikk jeg en postkorthilsen fra Gi et lite vink, som har vært ute på rundreise i Europa. Hurra, me happy! 🙂 Det fine med hyggelig post er at det kan få fram smil og latter i lang tid etterpå, det bare varer og varer. (Verre med avslagsbrevene fra NAV, de puttes fort bort i en skuff.) Jeg kjenner jeg skulle vært bedre på å sende kort selv, dette er jo så utrolig fint. Så – tusen takk til dere som har fylt postkassen min med noe annet enn regninger og reklame!

Postkort 004

5 tanker på “You’ve got mail”

  1. Tusen takk for kortet du sendte meg i sommer 🙂 Du Har faktisk sendt kort i det siste, hihi 🙂 Og bok, og masse gode tanker og varme 🙂

  2. Levendel: Hi hi, joda – noen få kort har jeg sendt. Sant det! Takk for at du minnet meg på det. 😀

    Maren: Ja, hurra! 😀 Så klart jeg likte, det var kjempekoselig. Leste og gliste om hverandre. 😉 *kjempeklem*

Det er stengt for kommentarer.