Hipp, hopp, hyper

I slutten av juni var verden teit og jeg lå stort sett på sofaen og lurte på om jeg noen gang skulle komme meg opp igjen. Det gjorde jeg, heldigvis. Spesielt den siste tiden har vært kjempefin, med en kropp som plutselig vil og orker. Jeg har funnet ut at jeg slett ikke er lat og arbeidssky, men at jeg faktisk har lyst å være i aktivitet når jeg bare har overskudd til det. (Innerst inne vet jeg jo det fra før av, det satt bare så langt inne.)

De siste par ukene har jeg dermed truffet gamle og nye venner, snudd døgnet, drukket øl med Twitter-damer, hatt venninnekveld langt ut i de sene timer, gått på meg gnagsår i Frognerparken, vært på biltur med verdens beste Trips & Tics, feiret bursdag med familien – samt bakt muffins opptil flere ganger. (Jeg har til og med fullført utfordringen i forrige post.)

Det kan jo selvsagt ikke fortsette sånn, jeg kjenner at kroppen ikke er like opplagt lenger og at det er lurt å sove en normal natt igjen snart, men søren heller – jeg har virkelig levd! Det er en utrolig følelse å kjenne energi i kroppen, når det er så lenge siden sist.

I morgen skal jeg forhåpentligvis sove leeeenge, og så skal jeg på restaurant sammen med faren min. 🙂

Her er noen glimt fra en fin dag:

Kongsvingertur 027Solsikker er så fine!


vasse

Det er jo egentlig helt skrekkelig å vise fram sine hvite og ubarberte legger, men samma det. 🙂


Kongsvingertur 059

Litt hard med kontrasten her, men da kan jeg jo late som det gjør meg litt mer anonym.

Stemning

Fredelig plett

9 tanker på “Hipp, hopp, hyper”

  1. Så deilg!! 😀 Og så utrolig vakker du er 😀 Deilige bilder og deilige legger, som absolutt ikke ser bleke og ubarberte ut! Den kjolen kledde du utrolig godt! Fortsett og nyt deg selv og verden, dette er deg vel fortjent!
    STOR klem!! 😀

  2. Så hyggelig å høre at du har hatt noen gode sommerdager!! Det er IKKE lett og sette på bremsen i tide -jeg vet..
    Jeg er også veldig glad i solsikker 😉
    Klem Rutt

  3. Rutt: Nei, den bremsepedalen har jeg ikke helt styring på hvor befinner seg, tror jeg. 😀 Se der ja, solsikke som gravatar! 😉

    Beate: Hei og takk for kommentar! Det er utrolig godt, ja. 🙂 Tror kanskje jeg skal dempe meg litt nå, det virker som jeg har nytt nok for en stund. 😉

  4. Gleder meg med deg!!
    Rasjonere; Hva er det? Nei, lev mens du lever, ta dagene som de kommer. En føler selv når det er på tide å ta det mer med ro…
    Kos lesing og øyefryd 🙂
    Klem

  5. Litt om alt: Takk og klem tilbake! 🙂 Det er godt å kunne føle at jeg virkelig lever litt innimellom.

    levendel: Takk, kjære deg! ♥

  6. Kjære Lothiane.
    Takk for et fint innlegg. Godt å se at formen din kan være bra til tider og da er det vikitg å leve og finne ballansen.

    Han en riktig fin helg

Det er stengt for kommentarer.