Værrapport

Dagens utsikt
Dagens utsikt

Det er dårlig vær på gang (som om vi ikke har merka det) med regn og kraftig vind. Ifølge artikkelen skal det bli liten kuling her i Oslo til natten, mens det blir full storm nedover kysten. Tordenvær er det også på vei, så det er bare å mure seg inne med gode bøker, dvd-filmer og annet snadder. Det kan se ut som det blir aktuelt å innvie mitt nye pelspledd utover kvelden, og så kan vi alle sammen synge i kor: «En sommer er oooover…»

Nb. Ingen dyr ble skadet da dette pleddet ble laget, det er bare feik.
Nb. Ingen dyr ble skadet da dette pleddet ble laget, det er bare feik.
7 tanker på “Værrapport”

  1. Får ta deg en ferie uke nordover, her er sommeren nettopp kommet og vi nyter det til gangs 😉

  2. Jeg bor litt utenfor Oslo og her har det vært et inmponerende styrtregn med torden og brak i ettermiddag. Det er bare å bunkre opp med masse godsaker, pelspleddet så deilig ut 🙂
    Ha en fin «sommerkveld»!
    Klem Rutt

  3. Heh, jeg har sånn pledd. Bare at det er hvitt. Og det trengs jo i dag, verste tordenværet som har ramlet i hodet på oss. Nesten så jeg slo av PCen i frykt for lynnedslag, men bare nesten…
    😉

  4. Sisse: Det er dere vel unt! 🙂 Har skjønt det har vært kaldt og dårlig vær lenge nordpå, så da er det bra dere endelig har fått litt skikkelig sommervær.

    Rutt: En fin kveld til deg og, Rutt! 🙂 Heldigvis fikk jeg handlet før det verste uværet satte i gang. Skal nok klare meg en stund nå. 😉

    SerendipityCat: Stilig, hvitt pelspledd høres luksus ut! Jeg nappet ut ledninger her, både til pc og tv – men nå ser det ut til at tordenværet har passert. Vind og regn gjør forhåpentligvis ikke så mye skade her i Oslo.

  5. Synes å huske noe om tordenvær fra jeg var ung…

    Det blir visst skikkelig mørkt og mer bråk enn når naboene blir fulle, og så går blitzer av utendørs hele tiden?

    Iblant savner jeg virkelig å ha skikkelig vær, istedet for bare de bleike etterligningene vi har her på vestkysten av USA!

  6. Marina: Hehe, stemmer, blitzer går av utenfor… skikkelig kraftige lysglimt også. 😉 Skjønner godt du savner skikkelig vær, men det er kanskje greit å slippe det uværet de får av og til i mer sørlige strøk av USA?

    Stormel: Ojda, kan tenke meg det var vått – men håper det var verdt det likevel! 😀

Det er stengt for kommentarer.