Om jeg skulle føle at verden går imot meg…

(og det vil sikkert skje igjen…)

…så skal jeg ta fram denne posten og sette lyden litt høyere på enn jeg pleier, før jeg kjører i gang denne herlige, morsomme og, i hvert fall for meg, rørende YouTube-videoen jeg ble tipset om av Curly og Tor-ArnePhotoChallengen i Middelalderparken i dag. Fantastisk start på et bryllup, håper paret har det like morsomt sammen videre også!

Dagen har vært innmari fin – håper det fører til mange, flotte bilder til boka til Curly! Etter å ha fulgt prosjektet i mange uker, føler jeg meg litt delaktig. Tror nok det er mange som har det på den måten, og heldigvis var det flere som trosset gråværet og møtte opp i Middelalderparken. (Det tok ikke så lang tid før været bedret seg veldig.) Jeg traff både kjente og ukjente og hadde det utrolig hyggelig. Sjekk Tor-Arnes post her og få et visst inntrykk av hvordan vi hadde det. 🙂

Jeg smiler ennå, det er virkelig deilig å være skikkelig glad igjen. 😀 Takk til fineste Trips & Tics som dro meg med!

(Selvsagt har jeg tiaraen på når jeg skriver denne posten.)

10 thoughts on “Om jeg skulle føle at verden går imot meg…”

  1. Dæsken!!! Sånn skal jeg ha det i mitt bryllup også! En sermoni som aldri vil bli glemt av verken meg, min mann, og ikke minst alle gjestene.
    Bare det at jeg mangler både mann, gjester og tanker om å gifte meg 🙂
    …men jeg er enda ung…

  2. Ja, er ikke den helt fantastisk? Jeg smilte godt og lenge etterpå 🙂

    Noe annet som er fantastisk, er at jeg fikk treffe deg i går! Det gjorde meg hjerteglad og stolt! Du bidrar i aller høyeste grad 🙂

  3. Eugenie: Hehe, da er det bare å sette igang mannejakten… 🙂

    Curly: I like måte, det var kjempehyggelig å treffe deg! Håper vi kan få til flere treff, du må bare si fra om du har tid og lyst. 😀

    Sexy Sadie: Det må man vel nesten regne med, ja.

    Trips: Du mener når vi skal gifte oss alle tre (eller fire? eller er det fem nå?), ja så klart! 😉

  4. 😀
    Dette er ikke første gang jeg ser noen poster denne, men det var første gang jeg faktisk så den, og du og du så morro!

    Jeg fikk litt dilla, og søkte litt til (må bare innrømme at jeg synes det var så bra at jeg lurte på om det var «ekte»), og visst var det det! Her er intervue på Amerikansk TV: http://www.youtube.com/watch?v=5WVI1Xc6Z2Q

    For en uforglemmelig måte å starte dagen på!

  5. Fin påminning om noe som er gøy å se. En slik bryllupsstart må jo bare gi et kjempekick! Så videoen for kort tid siden og fikk umiddelbart lyst til å dele den med flere.

    Tiarabilde av deg og tripsandtics fra Tor Arne fra Middelalderparken er helt supert. http://www.torarnenjaamo.net/ – Se nede under Mobbeboka – musikk pålagt og alt mulig, Tor Arne – har gjort det helt store for dere! Flotte greier, – for flotte damer.

  6. Kjempefint, takk for denne 🙂 Må vise den for eldstejenta, hadde vert noe å prøvd når den tid kommer, det var skikkelig livat;)

  7. Herlig, tårene trillet i bryluppsrus. Flott musikk, ble litt gira her jeg sitter av fryd og glede 🙂 Måtte danse litt på stolen!!

  8. Anne: Herlig, takk for link til intervjuet. 😀

    Tonita: Takk for sist! Jeg så tiarabildet hos Tor Arne, veldig artig det hele! 😀

    Rosa: Hehe, i så fall må du huske å filme. 🙂

    Lykkefund: Reagerte sånn jeg og, skikkelig artig å se! 🙂

Det er stengt for kommentarer.