Hej, hej, hemskt mycket hej

Tjänare grabbar! En örliten hilsen fra internettcafe – forsöket i går fra mobiltelefonen til faren min funket ikke. Men nuh!

Ferie er bra, rolig og fint sted. Väret er akkurat passe blanding, så jeg slipper bli overopphetet. Huset er fint, men sengen er vond og ryggen vil helst hjem til egen seng (og kiropraktor). Ikke lenge til nå…

Håper alt står bra til med dere, gleder meg til å komme hjem og «prate» med dere igjen! Fortsatt god sommer til alle sammen!

Peace & Love,

Lothiane

6 tanker på “Hej, hej, hemskt mycket hej”

  1. Artig med tittelen på innlegget – den la jeg nemlig inn som ringetone på tlf forrige dagen! Hemskt mycket hej tilbake! Blir så fint å få deg tilbake. 🙂

  2. Søtinger! 🙂

    Jeg er hjemme! Takk for koselige hilsner, veldig hyggelig å komme hjem til.

    Rockette: I’m coming soon, beibi! 🙂

    Synline: Stakkars, ikke mer ferie. 😦 Hvis det er noen trøst så er det ikke mer ferie på meg heller, i hvert fall skal jeg ikke reise bort noe mer. (Fri har jeg jo lissom uansett…)

    Tripsen min! Jeg må få presentert ringetonen altså, det begynner å bli noen år siden jeg hørte den sangen. 🙂 Godt å være hjemme «hos deg» igjen! *klemme*

    Bell4trix: Takk og klem til deg og!

    Heidi: Takkkkk! Det samme til deg! 🙂

Det er stengt for kommentarer.