Er det rart jeg er sliten om morran?

Forrige natten var jeg glødende opptatt av å få vasket bh’ene mine, selv om bygningen var i brann og vi egentlig skulle evakueres. I natt har jeg vandret gatelangs i en trafikkert by, for å finne et sted å plante to små trær. De kunne ikke plantes hvor som helst, ettersom jeg visste de kom til å vokse seg kjempestore. Så… jeg gikk og gikk for å finne et egnet sted, uten at det dukket opp noe passende. Hvorfor denne rørende omsorgen for noen planter funnet nederst i en pose med råtnende hageavfall? Si det…

Forhåpentligvis fikk de slukket brannen før jeg sto i lys lue, og trærne håper jeg har fått det godt et eller annet sted. Selv er jeg trøtt som ei strømpe, men her sitter jeg nå. 🙂

tretopper

5 tanker på “Er det rart jeg er sliten om morran?”

  1. Huff! For noen drømmer du har!! Ikke rart du er sliten. Virker som om kroppen vil gjøre masse rart, men har kun mulighet til å gjøre det i drømme om nettene? 🙂

  2. He he, for meg er det også nettene som byr på mest action. Noen ganger kan det jo bli litt i meste laget 🙂
    Klem Rutt

  3. Imzadi: Hehe, kanskje det ja. Det er igrunn mye rart som skjer i huet mitt når jeg sover.

    Rutt: Ja, det kan bli litt voldsomt, men heldigvis ikke så action hver eneste natt. 🙂

  4. Det er da helt vanlig å stå i lys lue når man vasker bh-ene sine. (Og ingen ting annet. Bare en lys lue. Lys-beige eller lys-blå er det vanligste på Ullevål)
    PS: Når man vasker sin lyse lue, står man selvfølgelig i bare bh-en.

  5. Svært bra drøm, den med trærne. For meg fortoner bildene seg ganske tolkbare. Det er klart du ikke kan plante trærne (deg) hvorsomhelst. Trærne (du) blir jo kjempestore, og vil trenge lys og luft og nok jord og vann. 😀

    De bh-bildene er noget mer kryptiske, kan du si 😆

Det er stengt for kommentarer.