Godt for sjelen

Jeg er fortsatt ganske utslått etter helseministermøtet og alt det der, men er så glad og fornøyd med at vi klarte å gjennomføre det! God følelse…

Det blir mest hviling på sofaen på meg for tida, og jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke er så bra selskap for meg selv. Psyken er ikke helt som den var, jeg tror jeg bør prøve å snu litt på fokuset mitt. Da er det godt å kjenne de beste menneskene med de vakreste sjelene. Etter en telefonsamtale med et av yndlingsmenneskene mine, har jeg nå laget en slags plan for tida framover. Det er godt med planer, jeg trenger å ha mål og små prosjekter å pusle med. Det har jeg nå, og bare det får meg til å føle meg lettere.

Om få dager får jeg besøk av min yngste lillesøster, noe jeg ser veldig fram til. Og bare noen få dager etter det reiser jeg bort med familien til ei øy i Sverige. Jeg ser fram til å ha internettfri, så jeg kan få lest bøker og fokusere på andre ting. Facebook, blogg og Twitter er flotte medier når jeg ikke orker gå utenfor hjemmet mitt, men det har blitt litt mye nå. Nedtrapping og avvenning må visst til, i hvert fall for en stund. Nå ser jeg mest fram til å kunne tusle rundt med kameraet i strandkanten. 🙂

Jeg avslutter med en rolig og vakker låt jeg fikk tips om av fetteren min. Håper den faller i smak.

7 tanker på “Godt for sjelen”

  1. Håper du får en veldig god pause og får samlet deg opp masse nye krefter!! Kos deg i vannkanten 🙂
    Sommerklem Rutt

  2. Ikke sant, Beate! Skikkelig balsam for øregangen… 🙂

    Rutt: Takk skal du ha, det skal bli deilig å være et annet sted en liten stund. klem til deg og! 🙂

  3. Nydelig musikk 🙂
    Kjenner meg igjen i det at nettet kan ta litt overhånd av og til. Ta deg en velfortjent pause, og nyt ferien! Håper vi får se fine bilder fra strandkanten 🙂

  4. Takk, Tante Grønn! Tror nok det er lurt å ta et avbrekk nå, eller i hvert fall kutte ned en del. Jeg satser også på fine bilder, håper å ha noe å vise dere når jeg kommer hjem. 🙂

    *klem* og fortsatt god sommer (og god bedring) til deg!

Det er stengt for kommentarer.