Et stykke videre

Før:

bad01
Her har jeg fjerna dusjforheng og diverse ting på vegg. Snart skal badekaret ut også.

Nå:

Dusjkabinett og vaskemaskin er på plass!
Dusjkabinett og vaskemaskin er på plass!

Nå trengs det bare å få malt badet og få tak i noe å henge håndklær på, så begynner det å ligne noe. Tror muligens jeg må få meg en tørketrommel også, men det får vente litt.

Og det var det jeg orka skrive nå i varmen. 😉

18 tanker på “Et stykke videre”

  1. Må gratulerer deg her og! Det er jo flotte saker!! Enn så lenge går det greit uten tørketrommel pga varmt ute… Kanskje få det før vinteren setter inn? Ellers har du plass til å henge det til tørk?

    Sitter på jobb og har på meg genser, er for «kaldt»… Så må kle meg av når jeg går ut… hihi

    klemmer!

  2. Grattis med dusj og vaskemaskin!
    Deilig med store, raske maskiner og tørketromler i fellesvaskeriet, men fy søren så deilig det er å kunne vaske i egen leilighet 🙂 Hverdagen blei langt enklere da vaskemaskinen vår kom i hus.

  3. Imzadi: Takk takk! 🙂 Jeg vil ha tørketrommel for å få myke håndklær og for å få mindre å henge opp, men det kan vente. 🙂

    Bra kjøleanlegg på jobben din, forstår jeg. Det er ganske levelig her også, når det står på for fullt. Puh. *klem*

    Glama: Takk! Ja, det tar jo lenger tid det her – men det er greit. Dette er virkelig energisparende tiltak, skikkelig bra aktivitetsavpasning. 🙂 Tenker kjøpe en liten benkoppvaskmaskin også, for altfor mye tid og krefter går med til å vaske opp.

  4. Hei snupp,
    Gratulerer med «nytt bad». Er stor forskjell på å dusje i badekar og i dusj synes jeg. Og så deilig med vaskemaskin da! 🙂
    Hørtes kjempesmart ut å få oppvaskmaskin, you go girl! 🙂

    Vaaaaarmt ja….oh uh æh….Og deilig! (ehhh…)

    KleM`KLeM

  5. Ja, stor forskjell – badekar og dusjforheng var litt styr, men jeg hadde sånt fint sete å sitte på. 🙂 Må skaffe meg en dusjkrakk til dusjen… 🙂

    Hehehe, varmt og deillig, men det kan bli litt mye av det gode. Jeg er glad det er fin sommer, men slå av fem-seks grader’a? hehehe 🙂

    Klem!

  6. Ja, vi er helt på nett. Ønsker meg fint vær, men mulighet til å trekke i skyggen når det blir for varmt, Nå er det litt vel varmt overalt. Stabilt på 20-22 grader hadde vøri bærre lekkert! 🙂

  7. bell4trix: Jaa, det hadde vært helt fint! 🙂 Tror vi må holde ut en heit uke til, så skulle det visst bli litt kjøligere. 🙂

    Glama: Ah, ja det høres himmelsk ut – nå har jeg vaska opp selv de siste 10-11 åra, så en liten maskin hadde blitt satt veldig pris på her. 😀

  8. Gratulerer med fornying 🙂
    Jeg husker min første leilighet som var uten oppvaskmaskin. Det ble en merkedag når vi til slutt fikk oss en! «Livet før og etter oppvaskmaskin» – og det var da jeg var helt frisk..
    Klem Rutt

  9. Trips: Haha, ja ikke sant! 😉 Nå kan teite naboen ha det så godt, dessuten slipper han å få fargepulver i vasken sin… Han skulle bare visst. 🙂

    Rutt: Jeg skjønner den der, livet før og etter… Det blir nok sånn her og. Hver gang jeg er på badet ser jeg beundrende på vaskemaskinen og får lyst å vaske mer. 😛

    Randi: Det ordner seg, ja! Det blir jo rene velstanden her når jeg får de tekniske hjelpemidlene på plass. 😀

    Levendel: Takk! Det er absolutt freshere enn det var, og bedre blir det når jeg får ny maling i tak og på vegger. 😀

  10. Oi, jeg var nok litt trøtt i går….for guri malla, jeg fikk liksom ikke helt inn at du har fått deg VASKEMASKIN!! 🙂 🙂 Selv om jeg satt og så på den på bildet, hehe!
    Må være deilig! Å vaske klær akkurat når du vil, og så ofte du vil, og om det så bare er en halv maskin! osv 🙂

  11. Levendel: Hehe, gjett om! Det er helt nydelig, jeg blir jo helt snål når jeg kommer inn på badet og ser den. Får straks lyst til å vaske… noe…! Hehehe 🙂

  12. Det som før var en selvfølge, er nå en gledelig luksus 🙂

    vaskemaskinen var alltid der før i tiden, man tenkte ikke over det en gang, en av hverdagens selvfølgeligheter, men så bor man etterhvert slik at det blir et prosjekt å gå og vaske klær. Man vasker «sjeldent», men til gagns.
    Og da er det hyggelig å få ha vaskemaskinen tilbake i sin tilværelse igjen 🙂

  13. Enig! Vaskeriet er utrolig bra her, men det blir tungvint. Vasket én gang i uka og da ble det mye flying opp og ned, først 2×2 maskiner, så tørketromling.

  14. Ah! gratulerer, det ser både pent og praktisk ut 😀
    Jeg husker da jeg fikk meg min første helautomatisk med sånn rundt vindu, tidlig på åttitallet var vel det. Da satt jeg foran maskinen de to første vaskene og bare så….. 😆

Det er stengt for kommentarer.