Pinlige bilder på nett

Jeg oppdaget nettopp denne websiden og tenkte jeg skulle dele med dere. This is a Photobomb inneholder en rekke pinlige og morsomme bilder fra hele verden. Det siste bildet (i skrivende stund) må være fra Norge. Noen av bildene er noget på kanten, bare så det er sagt.

Og med det tenker jeg at jeg tar natta. Det begynner å bli litt kjøligere inne, etter å ha hatt rundt 27 grader hele dagen (selv med air condition på). Puh, men det er veldig fint ute når sola bare går rundt hjørnet, noe som skjer et stykke utpå formiddagen. Herlig i skyggen, der liker jeg meg best!

15 kommentarer om “Pinlige bilder på nett”

  1. he,he 😀 Gradestokken står på nesten 31 her nå puh!Men si meg, har du air condition? Er det sånn «bærbar» (hva kaller man det egentlig) og evnt. hvordan synes du den funker?

  2. Ja, jeg kjøpte en sånn «bærbar» (det vil si, den er flyttbar på hjul, men jeg hadde ikke orka løfte den) i fjor sommer, da det var på det varmeste. Orka ikke leve med 30 grader innendørs døgnet rundt.

    Er ganske fornøyd med denne, men den bråker en del altså. Høy susing som gjør meg litt sliten i huet. Men heller det enn å smelte. Det er jo uansett en kortere periode jeg har bruk for den, så det er til å holde ut. Den står på soverommet mitt, det eneste stedet den kan stå fordi den må ha en slange ut av vinduet. Den blåser halvveis ut i stua også, men det merkes ikke like bra her. Hadde nok foretrukket å hatt den i stua, men det går dessverre ikke her.

    Likevel, jeg våkner til ca 26 grader inne, i stedet for 30, så det hjelper jo en del.

  3. Åh, det hørtes deilig ut! Er de dyre og hvor får man tak i dem? Har sluttet å svette, men lever inne i en tåkete boble som innimellom truer med panikk, så dette er jo virkelig noe å prøve. Ser det for meg – sitte på soverommet med vannflaske, air condition og ørepropper mot susinga 😉

  4. For eksempel kan den kjøpes her. Den jeg har heter Zibro. Tror det er den samme som står der, omtrent samme kapasitet i hvert fall. Og koster vel omtrent det samme som jeg ga for den, eller… jeg betalte litt mer, men det var nok fordi jeg kjøpte den i butikken og ikke via nettet. Mener jeg betalte rundt 6000 kr for den.

    Var nettopp ute for å ta dagens første røyk (orker ikke før sola blir borte), og jeg merka ganske stor forskjell da jeg kom inn igjen.

  5. Tusen takk for link 😀 Men søren å dyre de var 😉 Men, hvis de gir effekt…og den kan jo brukes år etter år… hm, kanskje det blir sommerens investering 😀

  6. Joda, det er en del penger. Jeg angrer imidlertid ikke! Det, samt at jeg har fått montert innvendige persienner, gjør at det nå er til å holde ut om sommeren. Jeg tåler ikke varme særlig bra, så dette var ren nødvendighet for meg.

    Hvis dere har kjeller, kan du kanskje prøve å oppholde deg der, det kan også være godt når det er veldig varmt ute. 🙂

  7. Jeg har også veldig dårlig «takleevne» når det gjelder varme…over 25 er et slit og hodet og kroppen slutter å funke. Har tenkt på kjelleren, men vi har ikke sånn koselig kjeller det går ann å oppholde seg i. Fullt av rot, murpuss som faller av veggene og nesten jordgulv 😉 Blir ikke store «livet» av å oppholde seg der i lengden…men lukten av kjeller er jo god 🙂

  8. Åh, nei da er nok ikke kjelleren stedet for deg. Det er uansett billigere med en aircondition-boks enn å gjøre kjelleren beboelig. 🙂

    Hørte nettopp at det er veldig normalt for folk med ME (og andre autoimmune sykdommer) at man ikke tåler varme noe særlig. Greit å vite, synes jeg.

  9. Husker jeg leste det en gang. Godt å ha en forklaring når folk synes jeg er sær og «vanskelig» Ikke mange som takker nei til en gratis Mauritius-tur 😉 Resten av familien reiser en og en halv uke til Italia i begynnelsen av august, jeg blir hjemme. På en måte litt trist, men bare tanken på konstant varme og et hus uten air condition gjør meg desperat. Husker en sommer jeg skulle prøve, og det var langt fra hyggelig. Og når vinduene sto oppe på natta, var det flere dyr som søkte tilflukt rundt senga mi – store gekkoer, gresshopper på størrelse med mus og noen knott lignende kryp de kaller tzantzare, som ga broren min så kraftig utslett og feber at han endte på legevakta. Nei, takke meg til Norge 😀

  10. Åh fy søren! Nei, bli hjemme – eller ta deg en tur til et sted der det er levelige temperaturer… sammen med meg? 😉 Jeg takket nei til tur til Egypt for et par år siden, turen var bestilt og greier. Men jeg turte ikke pga varmen og fordi jeg visste det er stor fare for å få mageinfeksjoner der. Med denne sykdommen er det nok best å ikke kødde til for mye med kroppen. 😦

    Da Tenåringen var ganske liten, bodde vi en periode i Spania. Vi hadde ikke aircondition, men satte opp vifter. Det hjalp litt, men ikke nok. Puh…

    Norge er igrunn et veldig ålreit land, i hvert fall deler av året. 😀

  11. Ja, det hadde vært hyggelig!! Har spurt søsteren min og en venninne om vi skal være på hytta mi den uka, men det virker litt som en løs «kanskje» avtale. Dette kan vi jo se nærmere på, jeg er litt sånn «lengte etter barna etter få dager» person, så jeg burde i hverfall ikke bli sittende alene hjemme å «vente». Hadde vært supert å finne på noe hyggelig og bruke det som den «tid alene uten ansvar for noe» ferien det egentlig er 😀

  12. Da ser vi på det! 😀 Jeg har så langt ingen store planer i sommer, bortsett fra en tur i juli. Ellers blir jeg nok hjemme og pleier helsa (og forhåpentligvis sparer penger). 😉 Det hadde vært veldig hyggelig å finne på noe med deg, kanskje det kan tilpasses så Tenåringen er sammen med besteforeldre eller faren sin på den tida?! 🙂

  13. Jeg skal ta å avklare litt nærmere med søstera mi om vi har en avtale eller ei, så kan jeg gi deg nærmere beskjed på sms 😀 Godt jeg har noen kommunikative hjelpemidler med meg 😀 Som du vet har jeg bil, men klarer ikke lange kjøreturer. Men klarer du det har vi PokkeHondas tilgjengelig til hytteturer, handleturer og alt annet som kan tilfredstille våre behov. Men stakkaren mangler air condition 😦 Kunne jo spurt *pip* om å låne en av de litt mer moderne firmabilene 😉

  14. Jeg er heller ikke god på langturer, dessverre, men man trenger ikke reise langt for å ha det hyggelig! (gammelt ordtak her jeg bor… *fnis*)

    Ikke noe stress, er jo ennå en stund til – men så langt jeg vet nå, er jeg i hvert fall her på den tida og sikkert tilgjengelig for sosiale stunder med Løvekusina mi. 😀 Er altfor lenge siden jeg så deg!

  15. Jada, dette tar vi i saaaakte fart, og ja, det er lenge siden og håper vi får til noe 😀 Vi snakkes! *klemme*

Det er stengt for kommentarer.