Vil du høre sekkepiper?

I morgen, fredag den 26. juni, skal Oslo Caledonian Pipe Band lage litt (mye) lyd i Oslo sentrum. Vi kommer til å spille i området Vestbanen/Aker brygge fra ca. kl. 18.00.

Slikt skjer ikke så ofte, så om du vil se og høre oss bør du ta turen dit! 🙂

Jeg har ikke vært særlig i form i de siste ukene, men akkurat dette VIL jeg ha med meg. Det er jo noe av det morsomste jeg vet om, dessuten har jeg ikke fått trommet på leeeenge. Er nok litt rusten på grunn av manglende øving, men det får bli som det blir. Kan sikkert være underholdende nok bare å se meg gjøre feil. (Det er god reklame, vettu: «kom og se meg kløne det til».)

Så, imorra kveld får sofaen greie seg selv, her skal det trommes!

Og, bare sånn for å reklamere litt; er det noen der ute som har spilt skarptromme og kunne tenke seg å lære den skotske måten å spille på? Eventuelt noen som ikke har erfaring, men som har innmari lyst å bli trommis i et sekkepipeband? I så fall kan du ta kontakt, enten med meg (epost under Om Lothiane), eller via websidene til bandet. (Eller stikk ned og hør oss spille, og ta en prat med oss der.) Vi trenger (veldig) trommiser! Det er superdupermorsomt å spille i dette bandet, dessuten er det jo verdens beste gjeng med raringer (hehe).

4 tanker på “Vil du høre sekkepiper?”

  1. Litt langt, men lykke til med fangsten, og tvitvi med tilfriskningen, åsså: klem og god helg og finvær og flate veien 😀

Det er stengt for kommentarer.