Les, klikk og signer

Vær så snill’a, dere som ennå ikke har skrevet under på oppropet om «Rett behandling til rett pasient«, gjør det nå! 🙂 Vær så snill? Med sukker på? Og fløte? Kun få dager igjen, gjør det nå – før det er for sent! Vi vil ha skikkelig forskning, skikkelig diagnostisering og behandling… ikke sånn som dette du kan lese om hos Glama.

Hvis dere er så greie skal dere få se et bilde av en kjekk fyr jeg stadig har på besøk. 🙂

8 kommentarer om “Les, klikk og signer”

  1. Det var verken sukker eller fløte som fikk meg til å skrive under, men assosiasjonen med jordbær 😉

    Tuller, jeg støtter et godt opprop!

    Så nå venter jeg på bilder av «kjekken». Og da vil jeg ikke se noen katt!!!

    Ha fortsatt en fin dag!

  2. Jeg er uten nett fra søndag og fire uker fremover, så jeg håper på «premie» før den tid….. *sutre,sutre* 😉

  3. Kjempefint, Randi og Geir! Takk for støtten. 🙂 Om man har skrevet under før eller nå, spiller ingen rolle. 🙂

    Løven: Hva?! Fire uker uten nett? Det går jo ikke, hvordan skal jeg greie meg uten deg?

    Jeg lover å legge ut kjekken før søndag, men ikke nuh. Nå må jeg hvile før strabasene i ettermiddag.

    *klemme*

Det er stengt for kommentarer.