Råtner på rot

Jeg har lyst å banne høyt, men skal spare dere. Lå på sofaen i dag, som vanlig disse siste tre ukene, og forbannet meg sjøl fordi jeg ikke sa fra til montøren om at jeg ikke kunne bære ut det hersens badekaret. Hvorfor drev jeg på som en gal for å vri på «dusjknotten», i stedet for å ringe og spørre selger med en gang? Da kunne jeg vært spart for alle disse dagene liggende på sofaen, og kanskje heller vært ute i finværet og følt at jeg er en del av livet.

Joda, litt bedre er jeg. Jeg sitter mer oppe, i stedet for horisontal stilling, men noe særlig mer enn det kan jeg ikke skryte på meg. Pokker ta!

Må bare ha ut av meg litt gruff, så kanskje jeg greier blogge litt igjen. Skulle gjerne blogget om bøker jeg har lest, men da må jeg først lese noen. (Holder faktisk på med en, men ting tar tid.) Filmer har jeg derimot sett noen av, så jeg kommer sikkert med en rapport om dem.

Dessuten har jeg hatt hyggelig besøk av ei som intervjuet meg til masteroppgaven sin, og hun hadde et par interessante ting å fortelle meg i forhold til ME’en. Hvis jeg klarer samle tankene litt, kan det hende jeg greier videreformidle.

Først; tilbake til sofaen der jeg skal nyte synet av Jon Stewart i The Daily Show. Nam! (Morsom er han og..!)

13 tanker på “Råtner på rot”

  1. Jeg banner med deg, og håper femgangen tar fart så du kjappest mulig føler du er en del av livet igjen.
    Gleder meg til blogging om både bøker, filmer og masteoppgavedamen.

    Daily show, og Stewart, er suverent! Nyt!

  2. Etterpåklokskap, – det er det vi er aller best på.
    – Hvorfor gjorde jeg …
    – Hvorfor gjorde jeg ikke …
    – Dumme meg —-
    – Dumme deg —

    Snart er du oppe av sofaen igjen, og så gjør du ikke eksakt samme sak en gang til. Det går framover.

    Nattaklem fra varme, mørke sommernatten (fått myggestikk på armen – litt synd på meg)

  3. Glama: Hehe, femgang eller fremgang – spiller ingen trille, jeg forstår likevel! 🙂 Takk for koselig kommentar, og ja… Stewart er til for å nytes. 😉

    Tonita: Hehe, du har nok rett i det. 😉 Nattaklem tilbake og litt aloe vera til myggestikket. Mygg er ekle krek!

  4. Det er godt og sunt å få ut litt gruff!! Det kan være en prøve for tålmodigheten disse periodene.. Stå på Lothiane!!
    Klem Rutt

  5. ME suger, altså. Bare bann litt til verden og neste gang noen ber deg bære tungt, så sier du at det kan du dessverre ikke, men han har vel en stor sterk kollega som kan hjelpe?

  6. Det er rart med de amerikanske tv-vertene. Både Letterman og Stewart er stort sett klin kokos, men det er likevel noe med dem som gjør at jeg stadig må vende tilbake. Det er fast TV@-føde de kveldene resten av huset har sovna og det går an å nyte litt fred.

  7. Det er lov til å banne HØYT når du har det slik! Håper dagene snart blir bedre og du er på linje igjen. Gleder meg til både film- og bokanmeldelse.

    Inntil da; ta godt vare på deg selv og skrik ut her når du føler behov for det!

    Klem

  8. Takk, Rutt! Jeg skal nok ikke gi helt opp. 🙂 *klem*

    Iskwew: Suger grundig også! Hehe, jeg skal si det neste gang. Greia var at han ikke hadde med seg noen, det var kun han som jobba her og jeg var redd han skulle si han ikke kunne ta med badekaret om jeg sa nei… så jeg gjorde det bare.

    Geir: Klin kokos er ganske grei underholdning, synes jeg og. 🙂

    Randi: Takk skal du ha! 🙂 *klem*

    anja: hehe, takk for det. Kjenner meg ikke så positiv nå, men det går vel over det og. 😀

  9. Håper du snart er tilbake til bedre dårlig form! 😉 Men aller helst håper jeg jo vi alle skal bli friske da! Synes også du har fin innstilling, og det er absolutt lov å få ut frustrasjonen. Så spennende at du fikk noen nye input om ME, gleder meg til å høre mer om det! Og så har du fått enda en til å se på the daily show innimellom, ble så nysgjerrig, og så var det jo morosamt! 🙂 God bedring! 😀

  10. Dritt, piss, æsj, helvete osv. osv. !!!! Få det ut du 😀 For å snu det hele… ute er det 7 grader høyere enn din trivselstemp. så bøker og TV på sofaen hadde kanskje vært å foretrekke uansett, bare med en bedre form selvfølgelig 😉
    Men jeg føler virkelig med deg altså, 3 uker på sofaen uten energi til å gjøre noe, ja det er leeenge!!….. vi fortsetter; bæsj, møkk, dritt, djevler og faens pakk!!! 😀 hm, dette var deilig 😀

Det er stengt for kommentarer.